וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ השיקה אפליקציה חדשה לעסקים קטנים

21.1.2018 / 8:35

האפליקציה החדשה זמינה כרגע רק בכמה מדינות נבחרות ותגיע לשאר העולם בשבועות הקרובים. היא מציעה לבתי עסק אפשרויות רבות שאין באפליקציה הרגילה - והיא בחינם

ווטסאפ ביזנס. ווטסאפ, אתר רשמי
אפשרות למענה מהיר לעסקים./אתר רשמי, ווטסאפ

כשרכשה את ווטסאפ לפני כארבע שנים, פייסבוק התחייבה לעולם לא לגבות תשלום על שירות המסרים. מאז הספיקה החברה להעשיר את האפליקציה בפיצ'רים ולפני כחצי שנה החלו לזרום דיווחים כי החברה עובדת על מודל עסקי, שיאפשר לבתי עסק לתקשר עם הלקוחות שלהם על גבי הפלטפורמה. כרגע האפליקציה החדשה של ווטסאפ זמינה בחינם, במדינות נבחרות בלבד, אך החברה הצהירה כבר כי היא מתכוונת בסופו של דבר להרוויח מזה כסף.

בסוף השבוע השיקה ווטסאפ אפליקציה נפרדת, המיועדת לעסקים קטנים שרוצים לתקשר בקלות רבה יותר עם הלקוחות שלהם. אפליקציית WhatsApp Business כוללת פיצ'רים שלא קיימים באפליקציה הרגילה, כמו פרופילים עסקיים מורחבים עם כתובת מייל, תיאור העסק, כתובת החנות ואתר האינטרנט. בנוסף כוללת האפליקציה כלי להעברת הודעות מיוחדות כמו ברכות, תגובות מהירות מתוכנתות מראש, מענה אוטומטי בזמנים מסוימים וסטטיסטיקות לגבי הודעות שנשלחו, הגיעו ליעדן ונקראו.

ווטסאפ ביזנס. ווטסאפ, אתר רשמי
כרגע האפליקציה זמינה רק בכמה מדינות אך בקרוב היא תגיע לשאר העולם. אנחנו נחכה./אתר רשמי, ווטסאפ

אפליקציית ווטסאפ הרגילה תפעל רק על מכשיר אחד, על בסיס מספר הטלפון המשויך לכרטיס הסים. האפליקציה החדשה לעסקים תוכל להיות מותקנת על אותו סמארטפון ולהתבסס על מספר טלפון אחר, של העסק. כדי לתפעל בקלות רבה יותר את הממשק המורחב, ניתן להשתמש בווטסאפ לעסקים גם בגרסת הדפדפן, WhatsApp Web.

חשבונות עסקיים יזוהו ככאלה בבירור ועם הזמן גם יאומתו ויקבלו תג אישור כמו בפייסבוק. WhatsApp Business זמינה להורדה בחינם לאנדרואיד ואין מידע מתי היא תהיה זמינה גם לאייפונים. האפליקציה זמינה כרגע רק במדינות אינדונזיה, איטליה, מקסיקו, בריטניה, וארה"ב, ולשאר העולם היא צפויה להגיע בשבועות הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully