וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד כמה שנים כדאי מאוד שלכולנו יהיה סגוואי מרחף כזה

21.1.2018 / 8:42

לדגם האחרון קוראים Ezfly והוא מסוגל להגיע, לטענת הממציא, למהירות של כ-130 קמ"ש ולגובה של כ-3,000 מטרים מעל הקרקע

הרכינוע, שזכה לפופולריות בשנים האחרונות, זכה לכינוי "הובר-בורד" (קרש ריחוף) אך הוא בסך הכול מאפשר לשמור על איזון בעת רכיבה על משטח המחובר לשני גלגלים. טכנולוגיית התחבורה האישית, לעומת זאת, ממשיכה להתפתח והשם הזה יוענק כנראה בשנים הבאות לכלי תחבורה ראוי יותר.

הממציא הצרפתי, פרנקי זאפטה, כבר פיתח בעבר כלי-רחיפה, ולאחרונה הוא התקדם עם החלום צעד אחד קדימה; הוא פיתח כלי אישי וקומפקטי, המסוגל לרחף באוויר במהירות גבוהה יחסית. כרגע מדובר באבטיפוס שאינו מיועד למכירה או לייצור המוני, אף ייתכן כי הוא ישמש את צבא ארה"ב וצבאות נוספים.

Ezfly פרנקי זאפטה. צילום מסך
מגיע לארלוזורוב?/צילום מסך

כלי התעופה הזה זכה לכינוי "הסגוואי של השמיים" מאחר והוא מזכיר במראהו החיצוני את כלי התחבורה המפורסם, רק שלזה יש כמה אלמנטים שמסייעים לו לרחף מעל הפקקים. לדגם האחרון קוראים Ezfly והוא מצויד במדחפי סילון הזקוקים להתנעה ראשונית ומסוגל להגיע, לטענת הממציא, למהירות של כ-130 קמ"ש ולגובה של כ-3,000 מטרים מעל הקרקע. בדומה לסגוואי, השליטה בכלי מבוססת על הטיות גופו של המשתמש.

לפני כשנתיים שבר זאפטה שיא עולם כשריחף למרחק של 2,252 מטרים בעזרת כלי דומה, ובשנת 2011 המציא את כלי התעופה הראשון שלו הנעזר בלחץ מים על מנת לרחף באוויר ולבצע פעלולים. הכלי הזה נמכר כיום בסכום של 2,675 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
Ezfly פרנקי זאפטה. צילום מסך
איך מסתובבים?!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully