וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוץ': אילון מאסק התבקש לתת טיפ ליזמים צעירים - וייבש אותם

28.1.2018 / 8:15

על הנייר, מאסק הוא האדם המושלם לקבל ממנו טיפים להצלחה ולפתיחת מיזמים חדשים, אבל אחרי התשובה שהוא נתן כנראה עדיף לשאול כל יזם אחר

אילון מאסק, 2012. אתר יצרן
"אל תעשו את זה"./אתר יצרן

היזם הסדרתי, אילון מאסק, מייסד חברת המכונית החשמלית טסלה, שירות התשלומים פיי-פאל, סוכנות החלל האזרחית SpaceX ועוד כמה מיזמים גדולים מוכר כטיפוס מעט אניגמטי אך הוא לא נחשב לחנון מרושע במיוחד, ביחס לדמויות מוכרות אחרות בעמק הסיליקון. עם זאת, נראה שגם בו דבק מעט חוסר טאקט, כשניסה לעורר השראה בקרב צעירים.

על הנייר, מאסק הוא האדם המושלם לקבל ממנו טיפים להצלחה ולפתיחת מיזמים חדשים, אבל אחרי התשובה שהוא נתן כנראה עדיף לשאול כל יזם אחר. את הציטוט הבלתי נשכח שלו אמר מאסק באחד מהביקורים שערכו סטודנטים נרגשים מאוניברסיטת דרייפר בקליפורניה במפעל כלי הרכב האוטונומיים של טסלה. הם הגיעו לספוג אווירת חדשנות ויזמות ולראות במו עיניהם כיצד מתנהלים העניינים בחברת טכנולוגיה מתקדמת.

הסטודנטים הצעירים הכינו שאלות למאסק וכשהגיע תורו של אחד הסטודנטים הוא בחר לשאול את השאלה המתבקשת ביותר, שכנראה נזרקה לעברו של מאסק יותר מפעם אחת בעבר: "מה הטיפ הטוב ביותר שתיתן ליזם מתחיל?". בתגובה שטח בפניו אילון מאסק את משנתו עם תשובה קצרה ומדויקת, אבל גם מייבשת במיוחד. "זה בדיוק כמו להלך על חבל דק", ניסה מאסק להסביר. "אם אתה זקוק למילות השראה וטיפים - פשוט אל תעשו את זה".

"אני חושב שזה מאוד קשה להתחיל חברות, זה די כואב", הוא ניסה להסביר. "לחבר שלי יש ביטוי טוב על סטארט-אפים - זה כמו לאכול זכוכית ולהביט לתוך התהום; אם המוח שלך מחווט לעשות את זה, אז תעשה רק את זה". אנחנו היינו מסתפקים בתשובה הקצרה ולא מנסים להסתבך עוד יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי הפעם הוא עף על עצמו קצת יותר מדי. חליפות החלל של ספייסX/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully