וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה שאסור לנשוך את הסוללה של הסמארטפון

25.1.2018 / 0:26

בתיעוד מצלמת האבטחה, שהפך לוויראלי ברחבי העולם, נראה צעיר סיני משוחח עם מוכר בחנות אלקטרוניקה, ומכניס סוללת אייפון שנועדה להחלפה לפיו. הוא נשך אותה כל כך חזק שהיא הפכה לכדור אש ברגע. צפו

צילום מסך

סמארטפונים מגיעים עם הרבה הנחיות שימוש ואזהרות, אבל יש מקרים עליהם אפילו יצרניות האלקטרוניקה לא חשבו - כמו המקרה של הבחור הסיני הזה, שנשך את סוללת הסמארטפון שלו והפך לכדור אש. ואם עד עכשיו לא הבנתם - לא כדאי לתת ביס בסוללה בשום מקרה; גם אם לא יהיה פיצוץ, החומרים שידלפו החוצה רעילים ומסוכנים לבריאות.

בתיעוד מצלמת האבטחה, שהפך לוויראלי ברחבי העולם, נראה צעיר משוחח עם מוכר בחנות אלקטרוניקה בסין, ביום שישי בשבוע שעבר, ומכניס את סוללת האייפון שנועדה להחלפה לפה כדי לבדוק שמדובר בסוללה מקורית, לדברי החדשות המקומיות. לא ברור למה התבלבל הלקוח בין הסוללה למטבע זהב שיצא מתיבת אוצר של פיראטים, אבל את התוצאה הוא לא ישכח בקרוב.

בתיעוד נראה שהלקוח נשך את הסוללה בעוצמה רבה והיא בתגובה התפוצצה ברגע, מבלי להתלקח לפני. לפי כלי התקשורת המקומיים, הלקוח יצא מהתקרית ללא כל נזק, למרבה ההפתעה. לפי הדיווחים, בשל הוזלת מחירי החלפת הסוללות על ידי אפל (מ-79 דולרים ל-29 דולרים) בעקבות פרשת האטת האייפונים הישנים סין התמלאה בסוללות מזויפות ולכן ניסה הלקוח לוודא שהוא מקבל סוללה מקורית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סוללה התפוצצה בנשיכה. צילום מסך
החדשות הטובות: אכן מדובר בסוללה ולא בשוקולד. החדשות הרעות: עכשיו צריך לקנות עוד סוללה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully