וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר 50 סנט הרוויח מיליונים מביטקוין - ולא זכר אפילו

25.1.2018 / 9:50

הוא מכר אלבומים בביטקוין עוד כשאף אחד לא האמין במטבע המבוזר והיום 400,000 הדולרים ההם שווים בין 7.5 ל-8.5 מיליון דולרים. לא שהוא צריך את זה כדי לשלם חשבונות

הראפר 50 סנט. GettyImages
גאה בעצמו. קרטיס "50 סנט" ג'קסון./GettyImages

אומרים שעדיף סנטימטר מזל מקילומטר של שכל ומתעשרי הביטקוין החדשים הם הוכחה חיה לזה. אחד מאותם מתעשרים (לכאורה, על הנייר) הוא הראפר האמריקני קרטיס ג'יימס ג'קסון השלישי, המוכר יותר בשם הבמה שלו 50 סנט (פיפטי סנט), שלפי הדיווחים גילה את זה רק לאחרונה ומיהר לשבח את עצמו באינסטגרם.

בשנת 2014 אפשר הראפר למעריציו ברחבי העולם לרכוש את אלבומו Animal Ambition באמצעות המטבע המקוון, ובניגוד להרבה משקיעים בביטקוין, שדבוקים כל היום לגרף התנודות בערך המטבע המבוזר, 50 סנט בכלל לא עקב אחרי ההשקעה שלו לפי הדיווח.

ביטקוין. ShutterStock
אז הביטקוין שלו היה שווה 400 אלף דולר, היום הוא שווה כמעט שמונה מיליון./ShutterStock

האלבום יצא ביוני 2014, אז נע ערכו של הביטקוין בין 450 ל-750 דולרים למטבע. בששת החודשים שחלפו לאחר יציאת האלבום, הוא מכר 124,000 עותקים בארה"ב בלבד וסך כל הרווחים במכירה במטבע המקוון בעולם הסתכמו בכ-400,000 דולרים, כלומר כ-700 ביטקווין.

את 700 הביטקוין הוא מעולם לא מכר וכיום הם שווים כשמונה מיליון דולרים, כשהמטבע בירידה ועוד צפוי להתאושש ולהוסיף לערכו. בחשבון האינסטגרם כתב הראפר: "לא רע בשביל ילד מהצד הדרומי, אני כל כך גאה בעצמי. LOL".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully