וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות גרועות, חוויה טובה: בדקנו מצלמה מטופשת ומעולה להיפסטרים

26.1.2018 / 8:28

פולארויד POP מגושמת במראה וגם בממשק, כמעט בלתי אפשרי לצלם איתה סלפי נורמלי והתמונות יוצאות באיכות נמוכה להחריד; אבל ברגע שמוציאים אותה החוצה בלתי ניתן לעמוד בפניה - היא פשוט כיפית

פולארויד פופ. צילום מסך
קשה לראות אבל איכות ההדפסה נוראית./צילום מסך

מצלמות הכיס הפכו בשנים האחרונות למוצר מיותר עבור רוב האנשים; מי שנוהג לצלם בספונטניות משתמש במצלמה האיכותית שמותקנת בסמארטפון שלו, למרות שרוב המכשירים לא מציעים זום אופטי, ומי שאוהב לצלם בצורה מקצועית יעדיף מצלמת DSLR מסורבלת עם עדשה איכותית וזום גדול.

מצלמת פולארויד POP משלבת את הרע בשני העולמות - היא גם מגושמת, לא מתאימה לנשיאה בכיס או לשליפה מהירה, ומצד שני היא לא מציעה איכות צילום גבוהה שמצדיקה את הסירבול. למעשה, האיכות של המצלמה נמוכה יותר ממרבית מצלמות הסמארטפונים הזולים שיש היום בשוק.

בלב המצלמה חיישן CMOS של 20 מגה פיקסל - אבל את האיכות עצמה מרגישים בהדפסה, וההדפסה מעוותת את הצבעים ומורחת את הפרטים בכל התמונות. ניתן לאחסן תמונות בכרטיס זיכרון עד 128 גיגה אבל בפועל איזו סיבה יש לצלם עם הפולארויד פופ ולא להדפיס מיד?

המצלמה לא נוחה לאחיזה או לשימוש, לוקח לה זמן רב מדי להיטען ואלה בדיוק הסיבות שהופכות אותה למושכת עבור משתמשים מסוימים. זו מצלמת גימיק לחלוטין, היא לא מיועדת לשימוש אינטנסיבי וצריך להיות היפסטר רציני כדי להסתובב איתה ברחוב כמצלמה רגילה לשימוש יום-יומי.

פולארויד פופ. צילום מסך
כולם רוצים ללחוץ על הכפתור האדום הגדול./צילום מסך

מצלמת הפופ מרגישה כמו מוצר מעולם הפוך - אבל בהפוך-על-הפוך היא מאוד כיפית. היא גדולה ופלסטיקית ויש בחזיתה כפתור אדום גדול שמעודד אתכם ללחוץ עליו. אי-אפשר להתעלם מהמצלמה הזו באירוע חברתי כי היא נראית כמו צעצוע גדול וברגע שהתמונות מתחילות להישלף ממנה, היא הופכת לאטרקציה כיפית. לא משנה כמה איכותיות התמונות בסמארטפון, כיף להחזיק תמונה מודפסת ביד; וכיף יותר שהיא מעוצבת כמו תמונת פולארויד עם המסגרת הלבנה.

המצלמה מאפשרת כמה אופציות עריכה בסיסיות בין הצילום להדפסה, כמו הוספת פילטרים ומסגרות אבל ההדפסה איטית והדפים יקרים (99 שקלים ל-20 תמונות או 179 שקלים ל-40 תמונות). יש מיליון סיבות לשנוא את המצלמה הזו ועוד יותר סיבות למה היא לא מתאימה ליום-יום, בטח כשיש לכל אחד סמארטפון; אבל מי שיאהב את המצלמה הזו - יתאהב בה מיד.

במצלמה מותקנת מדפסת מובנית בטכנולוגיית ZINK Zero Ink להדפסה מידית של התמונות על הדפים הייעודיים. יש לה מסך מגע צבעוני מסוג LCD בגודל 3.97 אינץ', אפשרות הקלטת וידיאו באיכות של עד 1080P, יצירת גיפים באורך של עד 15 שניות והיא מסתנכרנת עם הסמארטפון באמצעות קישוריות Wi-Fi ובלוטות'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פולארויד פופ. צילום מסך
ההדפסה איטית אבל בעולם דיגיטלי תמונה פיזית זה מצרך נדיר - וכיפי לאללה./צילום מסך

ניתן להשתמב במצלמה גם כמדפסת ניידת ולהדפיס באמצעותה תמונות שצילמתם בסמארטפון, בעזרת אפליקצייה ייעודית לאנדרואיד ול-iOS. הממשק של האפליקציה הייעודית די פשוט ונוח, אבל לא אינטואיטיבי לגמרי. בהפעלה הראשונה מקבלים לא מעט הודעות שגיאה כי חייבים להפעיל את רכיב המיקום (GPS) וגם את קישורית ה-Wi-Fi, מסך המצלמה חייב להיות דלוק ורק אז התמונה נשלחת מהאפליקציה למצלמה. התהליך הזה גם איטי ואחריו יש את ההדפסה האיטית.

התמונות נשלפות מהמצלמה באיטיות, בניגוד למצלמות הפולארויד של פעם, וגם לא צריך לנער את התמונה (למרות שכולם עושים את זה). האיכות של התמונה יורדת משמעותית בהדפסה אבל מתי בפעם האחרונה החזקתם ביד תמונה של הילד או החברים? בעולם דיגיטלי, תמונות פיזיות הפכו לאטרקציה ופה הסוד של המצלמה - היא פשוט כיפית לשימוש, ומשאירה מזכרת אמיתית בכיס.

מחירה של מצלמת פולארויד פופ 999 שקלים והיא מגיעה עם אחריות לשנה ברשת באג, היבואנית הרשמית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully