וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחת פוטושופ: לאופרה יש 3 ידיים, לווית'רספון 3 רגליים

26.1.2018 / 10:31

ידוע כי מגזינים מרטשים תמונות ומשנים למעשה הכול בפוטושופ, ממידת חזה עד לגוון עור, אבל עדיין מפתיע לראות טעויות הכוללות הוספת איברים שלמים במגזין כמו ואניטי פייר

מגזין ואניטי פייר הפופולרי ריכז את גדולי הכוכבים לסשן צילומים נוצץ לכבוד הגליון השנתי ה-24 המוקדש להוליווד. בשער המגזין פורסמה התמונה של כל הכוכבים ובין דפי העיתון פורסמו תמונות נוספות מאחורי הקלעים.

ידוע כי מגזינים מרטשים תמונות ומשנים למעשה הכול בפוטושופ, ממידת חזה עד לגוון עור, אבל עדיין מפתיע לראות טעויות הכוללות הוספת איברים שלמים. בתמונת השער של הגליון היוקרתי הבחינו קוראים חדי-עין כי לשחקנית ריס ווית'רספון יש שלוש רגליים; ובאחת התמונות בתוך הגליון, אופרה אוחזת בווית'רספון ביד שלישית (שכנראה נשכחה לאחר הוספת היד המזויפת בתמונה).

בנוסף, לפי הדיווחים, השחקן ג'יימס פרנקו הוסר לחלוטין מתמונת השער בפוטושופ לאחר שהחלו לזרום דיווחים על הטרדה מינית מצדו. הטעויות הגסות של ואניטי פייר לא פסחו על הגולשים שמיהרו להגיב בטוויטר, ביניהם גם ריס ווית'רספון עצמה שכתבה "אני מנחשת שכעת כולם כבר יודעים שיש לי שלוש רגליים. אני מקווה שתוכלו לקבל אותי כמו שאני".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully