וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם אייפון בחו"ל? מגיעה לכם אחריות רשמית מלאה בישראל. כך תממשו

28.1.2018 / 8:32

בשונה מאחריות שתקבלו בישראל מחברות אחרות, מהניסיון שלנו, במסגרת האחריות הרשמית של אפל במקרים של תקלות מסוימות פשוט תקבלו אייפון חדש. לאחריות הרשמית זכאים לקוחות רבים שלא יודעים זאת, איך תגלו האם מגיעה גם לכם אחריות?

אייפון X. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון X שנקנה בגרמניה./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

אחד השיקולים החשובים בקניית סמארטפון חדש הוא נושא האחריות. רכישה של אייפון חדש בחו"ל היוותה הזדמנות עבור רבים לשלם פחות עבור המכשיר אבל עד לאחרונה אם רכשתם אייפון בחו"ל או ביבוא מקביל קיבלתם אחריות מוגבלת ולא רשמית.

המצב השתנה כשמעבדת DCS מראשון לציון הוסמכה על ידי אפל כמעבדה הרשמית הראשונה בישראל, המעניקה שירות לכלל המכשירים והמחשבים של אפל. למעשה, גם אם רכשתם אייפון ביבוא מקביל, והדגם שלכם זכאי לאחריות מלאה, תוכלו לממש אותה בישראל.

אייפון X מפורק. iFixIt, צילום מסך
התיקון של אייפון X יקר מאוד, שווה לבדוק את עניין האחריות הבינלאומית./צילום מסך, iFixIt

איך אדע האם האייפון שלי זכאי לאחריות בישראל?

אם האייפון שקניתם זכאי לאחריות באזור אירופה, אתם יכולים לממש את האחריות המלאה בישראל. לעומת זאת, אם רכשתם את האייפון בארה"ב, לא בטוח שהדגם שלכם זכאי.

כדי לבדוק את זה בוודאות מומלץ להתקשר בטלפון ל-DCS (03-959-6666), ולתת להם את המספר הסידורי של האייפון; הם כבר ידעו האם האייפון זכאי לאחריות בארץ או לא.

בשונה מאחריות שתקבלו בישראל מחברות אחרות, מהניסיון שלנו, במסגרת האחריות הרשמית של אפל במקרים של תקלות מסוימות פשוט תקבלו אייפון חדש. לא מדובר באייפון מחודש או משומש אלא אייפון חדש אותו תקבלו (אם אין לחץ במעבדה) עוד באותו היום, או אפילו תוך שעה מהרגע שהוא נכנס למעבדה.

לדוגמה, אם תתרחש באייפון שלכם תקלת תוכנה שלא ניתן לתקן על ידי איפוס, או תקלה בחומרה שמכוסה על ידי האחריות (כלומר, לא תקלה שנגרמה בעקבות שימוש לא זהיר), תקבלו מכשיר חדש מהקופסה במקום תיקון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
השקה מקבוק פרו. יח״צ, צילום מסך
גם מחשבים של אפל זכאים לאחריות. מקבוק פרו./צילום מסך, יח״צ

גם המקבוק זכאי לאחריות מלאה

מדיניות האחריות הזו תקפה גם למחשבים של אפל שנקנו בעולם, אך בשונה מהאייפון גם אם רכשתם את המחשב בארה"ב, תהיו זכאים לאחריות רשמית בישראל.
המדיניות הזו היא גם בשורה ללקוחות iShare, שפושטת רגל ולא מעניקה שירות יותר ללקוחותיה; מי שרכש ברשת שנסגרה אייפונים או מחשבים עשויים ליהנות משירות מלא ב-DCS.

יש לציין כי גם מכשיר שזכאי לטיפול במסגרת אחריות מהחנות ממנה הוא נקנה עשוי להיות זכאי לאחריות מורחבת רשמית במעבדת DCS, ולכן שווה לברר בטלפון, ואם יהיה צורך בתיקון אפשר לדלג על החנות ולפנות ישירות ל-DCS למימוש האחריות הבינלאומית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully