וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי רדמי 5A הושק בישראל; המחיר - 499 שקלים

29.1.2018 / 9:47

האם יכול להיות שאפשר להשיג סמארטפון שווה חדש בכמה מאות שקלים? התשובה היא כנראה לא; המפרט של המכשיר הזה לא מיועד למשתמשים כבדים, או אפילו ממוצעים, אבל כמכשיר ראשון לילדים הוא יכול להתאים

יח"צ - חד פעמי

חברת המילטון, יבואנית שיאומי (Xiaomi) בישראל, משיקה הבוקר בישראל את שיאומי רדמי 5A, עם תג מחיר של 499 שקלים. מחירו הנמוך של המכשיר הופך אותו אוטומטית לרלוונטי עבור מי שמחפש סמארטפון ראשון לילד או מכשיר שני לגיבוי. אבל המפרט שלו מגביל את השימוש בו למשתמשים לא-כבדים.

בלב המכשיר פועם מעבר סנאפדרגון 425 של קוולקום, לצד 2 גיגה זיכרון RAM ו-16 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. יש לו מסך בגודל 5 אינץ' באיכות HD מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, עדשה עם זווית רחבה של 79 מעלות ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0.

את כל העסק מפעילה סוללה בנפח 2,910 מיליאמפר-שעה, שלדברי החברה "תחזיק מעמד יום עבודה שלם ללא מאמץ". רדמי 5A מגיע עם הממשק הייעודי העדכני של שיאומי MIUI 9 המולבש על מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 (ולא אנדרואיד 8 העדכנית יותר).

"חברת שיאומי שמה לה למטרה להגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלה בשנה הקרובה", אמר אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון. את רדמי A5 ניתן לרכוש באתרים כמו וואלה שופס, עזריאלי, גרופון, אולסייל, P1000, LAST PRICE, ערוץ הקניות, באליגם, YELLOW וביג דיל במקביל לחנויות כמו אייבורי, KSP, אל"מ דיוטי פרי, בסט מובייל, icell, פטקום וביג בוקס ועוד. המכשיר מוצע למכירה בצבעים אפור וזהב, הוא מגיע עם אחריות יבואן רשמי של שנתיים ומחירו 499 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שיאומי A5. צילום מסך
המחיר תואם את המפרט החלש./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully