וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר הכי חשוב: עוד אייפון עצר קליע והציל חיים

31.1.2018 / 7:57

"הרגשתי כאב חד בחלק העליון של הרגל ומיד לחצתי על דוושת הגז כדי לברוח", סיפר אנתוני קאופמן שניצל מניסיון שוד אלים. "מתברר שקליע אחד נורה מהאקדח והאייפון שהיה בכיס ספג את הקליע שהיה מיועד לי"

אייפון 7 פלוס ספג קליע. צילום מסך
אייפון 7 פלוס שהיה בכיס ספג את הקליע שהיה מיועד לקאופמן./צילום מסך

מכשיר אייפון 7 פלוס שנחשף אשתקד מהווה, לפחות בעיני משתמשי אפל, את אחד החידושים הטכנולוגיים שהוצגו בשנים האחרונות. מערך הצילום ועוד לא מעט טכנולוגיות חדשות הציבו אותו בראש רשימת המכשירים הנחשקים באותה שנה. אבל לצד פעילות חישוב מתברר שהמכשיר הזה גם יכול להציל חיים.

אנתוני קאופמן, תושב וירג'יניה המערבית בארה"ב, רצה למכור מחשב אותו בנה בסכום של 1,200 דולרים ולטובת המכירה העמיד את רכבו בחצר בית ספר סמוך למקום מגוריו. הוא הכניס את אייפון 7 פלוס שברשותו לכיס מכנסיו - פעולה שבדיעבד מתברר שהצילה את חייו.

"בשלב מסויים של הערב הגיע אחד הקונים הפונטציאליים על מנת לרכוש את המחשב", הוא סיפר. "לקחתי אותו לרכב שלי כדי שיראה אותו. שבועיים לפני כן הוא התעניין במחשב אך סיפר שאין ברשותו כסף בטענה שהוא מחכה למשכורת". כשהגיעו השניים לרכב, על מנת לבצע את העסקה, הקונה שלף אקדח מכיס מכנסיו ואיים עליו.

"עוד לפני שהספקתי להבין מה קורה הכיתי אותו בראש ושמעתי את חלונות הרכב מתנפצים", סיפר קאופמן, "אולם הרגשתי כאב חד בחלק העליון של הרגל ומיד לחצתי על דוושת הגז כדי לברוח. מתברר שקליע אחד נורה מהאקדח והאייפון שהיה בכיס ספג את הקליע שהיה מיועד לי".

ליורה, כך מתברר, היו עוד שני שותפים כשאחד מהם אף הצמיד אקדח נוסף לראשו של קאופמן אך הוא הספיק להימלט בטרם השודד סחט את ההדק. המשטרה מסרה כי לא נעצרו חשודים בתקיפה ובניסיון השוד; קאופמן יצא ללא נזק, והאייפון כצפוי יצא מכלל שימוש.

זו לא הפעם הראשונה שאייפון 7 פלוס חוטף קליע ומציל חיים. בתחילת חודש אוקטובר טבח מחבל אמריקני ב-58 בני אדם בעת הופעה בלאס וגאס ופצע מאות אנשים. אחת הפצועות ניצלה תודות לאייפון ששמרה בכיסה וספג את עוצמת הפגיעה של הקליע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הפעם הקודמת שאייפון עצר קליע, בטבח בווגאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully