וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש על הגולש: אילון מאסק מוכר עכשיו להביור ממותג באתר שלו

30.1.2018 / 11:07

"כשהזומבים יגיעו לכדור הארץ, אתם בהחלט תשמחו שקניתם אחד כזה. מקסימום, תמיד אפשר לבקש החזר", כתב מאסק בטוויטר. אנחנו גם רוצים אחד!

להביור אילון מאסק. צילום מסך
זה אשכרה יורק אש, כמה בטיחותי זה יכול להיות?/צילום מסך

היזם הסדרתי אילון מאסק מושקע בעסקים רבים, רובם פורצי דרך כמו המכונית החשמלית טסלה, סוכנות החלל האזרחית ספייס-X, פיי-פאל אותה ייסד ועוד. אחד הפרויקטים השאפתניים שהוא הקים היא חברת חפירת המנהרות The Boring Company, שמתיימרת לפתור את בעיית התחבורה על ידי בניית נתיבים מתחת לאדמה.

החברה פרסמה עד היום תמונות של מתקן החפירה שלה, אך באתר האינטרנט שלה אפשר כעת לקנות כלי משחית הנראה כאילו עוצב על ידי גיק חובב משחקי מחשב. תמורת 500 דולרים תוכלו לרכוש להביור ממותג בעל מראה קרבי "שיכניס חיים לכל מסיבה", לדברי האתר. על המוצר החריג נכתב כי הוא "הלהביור הבטוח בעולם".

להביור אילון מאסק. צילום מסך
הגולשים חשבו שמאסק צוחק אבל אז הוא באמת חשף את המוצר./צילום מסך

לצד כלי הנשק הקטלני ניתן לרכוש מטף כיבוי אש ב-50 דולרים אבל כדאי שתמהרו; אם אכן מדובר במוצר שהחברה של מאסק תשלח לרוכשים, כעת המכירה מוגבלת ב-20,000 יחידות בלבד. כדי לקדם את המוצר (או התרגיל השיווקי), העלה מאסק לטוויטר וידאו קצר בו הוא "מאיים" על הצלם שישרוף אותו עם הלהביור החדש.

"כשהזומבים יגיעו לכדור הארץ, אתם בהחלט תשמחו שקניתם אחד כזה. מקסימום, תמיד אפשר לבקש החזר", כתב מאסק בטוויטר. לאחר מכן הוסיף: "אני לחלוטין לא ממליץ לכם לקנות אחד. אלא אם כן אתם רוצים ליהנות". לדבריו, עד כה נמכרו כ-2,000 יחידות והשאלה היחידה שלנו היא, איך לעזאזל המלאי לא אזל תוך רגע?!

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully