וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון הקימה יער גשם לעובדיה - כך הוא נראה מבפנים

1.2.2018 / 8:42

המתחם מרשים מאוד וכולל 40,000 צמחים מיוחדים שיובאו במיוחד משלושים מדינות בעולם. אבל אמזון לא מרשה לעובדים להישאר שם יותר מדי זמן

זה לא סוד שתנאי העבודה בהיי-טק טובים מאוד וחברות רבות מעניקות לעובדיהן פינוקים שלרוב לא רואים במשרדים בתחומים אחרים. בשנה האחרונה ביססה אמזון את מעמדה לא רק ענקית קמעונאות מקוונת וחוות שרתים גדולה אלא גם כחברת טכנולוגיה מתקדמת, שבארסנל שלה פיתוחים כמו החנות האוטומטית אמזון גו ואלקסה העוזרת הווירטואלית המצוינת.

לאחרונה הקימה מיקרוסופט בת עץ גדולים שישמשו כחללי עבודה לעובדיה, אפל השיקה לפני כחצי שנה את המטה החדש והעצום שלה ובגוגל כולם יודעים שיש אנספור חדרים מיוחדים ופינוקים. השבוע הצטרפה אליהם אמזון, שהשיקה מיני יער גשם במרכז סיאטל, הבנוי בתוך בועות שקופות ענקיות.

קרוב לשבע שנים לקח לאמזון לתכנן ולבנות את המתחם, שישמש כמקום מנוחה ועבודה לעובדי החברה. התוצאות מרשימות מאוד - שלוש ספירות ענקיות מזכוכית, הממוקמות במרכז סיאטל, שמקיימות סביבה אקולוגית שונה לחלוטין ממה מהסביבה העירונית.

לפי אמזון, במתחם שתולים לא פחות מ-40,000 צמחים מיוחדים שיובאו במיוחד משלושים מדינות בעולם. הספירה הגדולה מבין השלוש מתנשאת לגובה של כשלושים מטרים וקוטרה כארבעים מטרים. כל המבנה מסוגל להכיל כ-800 עובדים בעת ובעונה אחת. אמנם נראה כאילו אפשר להיעלם בתוך המתחם הירוק אבל אמזון תעקוב אחרי העובדים שישהו שם מעבר לזמן המוקצב בעזרת תגי העובד שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אמזון השיקה מיני יער גשם במרכז סיאטל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully