וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: ניסינו את הגרסה הייעודית של ווטסאפ לרכב

2.2.2018 / 8:27

בגרסה החדשה של ווטסאפ למערכת CarPlay אין את הממשק הגרפי המוכר אלא בעיקר שני כפתורים - להקריא הודעות או לכתוב הודעות. ביקשנו מסירי להקריא לנו הודעת ווטסאפ בזמן נהיגה

צלמים זמניים מורשים

לאפליקציית המסרים הפופולרית, ווטאספ, יש מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם ואחרי שהשיקה במהלך 2017 שלל פיצ'רים שנועדו לשפר את חוויית השימוש וההנאה של המשתמשים, כעת היא משיקה גרסה של האפליקציה גם למכוניות. בישראל תוכלו להשתמש בה באחת המכוניות החדישות בהן מותקנת מערכת CarPlay שהושקה על ידי אפל לפני כמה שנים.

מערכת CarPlay היא ממשק מיוחד אותו ניתן לתפעל באמצעות מסך המגע המותקן ברכב. המערכת הזו מותקנת בישראל בכלי רכב של שברולט, פולקסווגאן, סיאט, סקודה והונדה והיא מסתנכרנת עם האייפון לאחר חיבור בכבל USB; בחלק מהמכוניות החיבור מתבצע באמצעות קישורית בלוטות' בלבד.

הממשק מתלבש על מערכת המולטימדיה של הרכב ומתחיל לפעול רק כשמחברים את האייפון לאוטו. רוב המערכת מבוססת על העוזרת הדיגיטלית של אפל, סירי, כך שלא תצטרכו להוריד את הידיים מההגה ותישארו ממוקדים על הכביש. בדרך כלל המערכות המתקדמות האלו לא זוכות להגיע לישראל, אך מאחר וסירי תומכת בעברית היבאונים לא נשארו אדישים.

קאר פליי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ברגע שמחברים את האייפון, הממשק קם לתחייה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

חלק מיצרניות הרכב מבקשות תשלום נוסף על פתיחת המערכת ואילו בשברולט - שם בדקנו את המערכת - היא כלולה בחינם, כל עוד הרכב תומך. CarPlay מיועדת רק עבור מכשירי אייפון ובצד השני, גוגל מציעה מערכת אחרת בשם Android Auto, שלצערנו לא נתמכת בישראל. לפי ההערכות, בכבישי ישראל יש כיום כ-10,000 מכוניות עם CarPlay.

המערכת מציגה את ממשק האייפון בצורה נוחה, עם אייקונים גדולים ומרווחים, אך החסרון הגדול הוא שהמפתחים נדרשים להתאים את האפליקציות ל-CarPlay ולאור היצע האפליקציות הדל, נראה שזה לא פשוט; נראה גם שאפל לא מעודדת את הפיתוח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קאר פליי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
התוספת האחרונה למשפחה - ווטסאפ./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בין האפליקציות לקאר-פליי, אפשר למצוא כמובן את אפליקציות הליבה כמו הטלפון ואפליקציית ההודעות המאפשרת להקריא או לחבר הודעות באמצעות סירי. בנוסף לאלו, ניתן גם למצוא אפליקציית הפודקאסטים, דיזר, ספוטיפיי ועכשיו גם ווטסאפ. יצאנו לבדוק איך זה עובד והאם זה באמת נוח.

באפליקציה הייעודית של ווטסאפ לרכב אין ממשק גרפי אלא בעיקר שני כפתורים - להקריא הודעות או לכתוב הודעות. לצד הממשק הגרפי, גם כאן סירי מלווה את האפליקציה וניתן לכתוב הודעות או להקריא הודעות באמצעותה מבלי לגעת במסך - וזה עובד מצוין. למעשה, המערכת הזאת כמעט מושלמת, כל מה שהיה חסר לנו זה אפליקציית Waze.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קאר פליי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הממשק ברכב שונה מהממשק המוכר באייפון./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully