וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנשים ששולחים הרבה הודעות סקס יש בעיות קשות בזוגיות

5.2.2018 / 12:38

גם אתם בעניין של סקסטינג? מחקר חדש מצא שככל שאתם שולחים יותר הודעות בעלות אופי מיני, כך הביטחון שלכם בקשר נמוך יותר והסיכוי שלכם לבגוד בבן או בבת הזוג גבוה יותר - אבל יש גם צד חיובי

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: הפרסומת שמעודדת צעירים לעשות סקסטינג ולשלוח תמונות עירום

האם גם אתם שולחים לבני או בנות הזוג שלכם הודעות בעלות אופי מיני במהלך היום? ובכן, מחקר חדש מצא כי אנשים שמבצעים יותר "סקסטינג" פחות בטוחים במערכת היחסים שלהם, והסיכוי שיבגדו בבן או בת הזוג שבצד השני של ההודעה או שיצרכו תוכן פורנוגרפי גבוה יותר. הצד החיובי הוא שאנשים שכאלה בדרך כלל יותר מרוצים בחדר המיטות.

המחקר שהתבצע על ידי אוניברסיטת אלברטה בדק את השפעות הסקסטינג על 615 נבדקים ומצא שלעתים רחוקות השפעתו על מערכת היחסים היא חיובית. "זה לא נראה כמו משהו שהוא חלק ממערכת יחסים נורמלית ובוגרת", אמר הפסיכולוג מישל דרואין, המפקח על המחקר. "לאנשים שעשו הרבה סקסטינג היו רמות מחויבות נמוכות לבן או בת הזוג, הם גילו פחות ביטחון, אולי חששו שבן או בת הזוג יעזבו, והרגישו פחות מחוברים".

עוד בנושא:

חשש: בובות מין עלולות להשמיד את מוסד הנישואים
מורה לחינוך מיני התפשט ורדף אחרי תלמידים עירום לחלוטין
פורנהב השיקו 3 צעצועי סקס חכמים שמתחברים לאתר

גיף סקסטינג. גיפי, מערכת וואלה! NEWS
תיזהרו, חבר'ה/מערכת וואלה! NEWS, גיפי

במחקר חולקו הנבדקים לארבע קבוצות, בהתאם לכמות הסקסטינג שהם עושים. ומה אתם יודעים, מתברר שלאלה ששלחו לפחות 3-4 הודעות בעלות אופן מיני בשבוע, ולאלה ששלחו לפחות תמונה נועזת אחת ביום, יש את הסיכוי הגבוה ביותר להרגיש חוסר ביטחון בקשר שלהם. "ההסבר שלי הוא שהאנשים שעושים סקסטינג מתמקדים יותר בחלק המיני של הקשר שלהם, וזונחים חלקים אחרים", אמר אחד החוקרים.

כמו כן, נמצא שהטלפונים בדרך כלל מסיחים את דעתם של זוגות שעושים הרבה סקסטינג: "האנשים האלה רוצים להגיע למטרה הסופית - מערכת יחסים טובה - בלי החלקים הקשים של הדיבורים וההקשבה ובילוי זמן איכות יחד. הם רוצים סיפוק מיידי. הם צריכים להניח את הטלפון ולדבר כמו פעם, כדי לטפח קשר בריא יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • סקסטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully