וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנג 2000: הכירו את הבאנג החכם הראשון

11.2.2018 / 8:15

במחיר של סמארטפון, תוכלו לרכוש את הבאנג החכם של חברת Puffco. הבאנג הזה מופעל באמצעות סוללה מובנית וניתן לעשן איתו בלי להשתמש כלל בידיים

צילום מסך

האינטרנט של הדברים (IoT) הוא שם כולל לכל האקו-סיסטם שאנחנו יוצרים סביבנו על מכשירי חשמל חכמים, המחוברים לרשת הביתית. המכשירים האלה מסוגלים לתקשר אחד עם השני ואיתנו באמצעות אפליקציות. אבל אם התרגלנו כבר למתגים חכמים ולמקררים ומכונות כביסה, המהפכה הזו ממש לא עוצרת שם.

במחיר של סמארטפון, תוכלו לרכוש את הבאנג החכם של חברת Puffco. הבאנג הזה מופעל באמצעות סוללה מובנית או חיבור ישיר לחשמל, וניתן לעשן איתו בלי להשתמש כלל בידיים. במקום להחזיק מצית צריך רק ללחוץ על כפתור, להמתין 20 שניות ולשאוף.

מה שבאמת הופך את הבאנג לחכם, ומבדיל אותו מבאנגים אחרים לפי החברה, היא יכולת הסינון הגבוהה שלו. בניגוד לכלי עישון אחרים, הגראס מחומם באמצעות סליל חימום ולא על ידי אש ישירה, מה שמבטיח סינון טוב וגם שאף חלקיק חומר לא יבוזבז. החברה מבטיחה טעם איכותי בכל עישון. אורך חיי הסוללה עומד על כשעתיים.

הבאנג החכם לא צפוי להגיע לארץ באופן רשמי ככל הידוע לנו אך החברה מציעה הזמנות מוקדמות החל מהחודש, במחיר של 350 דולרים ליחידה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

באנג חכם גיף. צילום מסך
באנג חכם גיף/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • באנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully