וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 12 הפילה את הסמארטפון באמבטיה והתחשמלה למוות

5.2.2018 / 9:29

"נכנסתי לחדר ומצאתי את הראש שלה מתחת למים", סיפרה האם בדמעות. ככל הנראה בשלב מסוים בזמן האמבטיה סוללתה סמארטפון אזלה וקסניה בת ה-12 חיברה את המכשיר לחשמל

בת 12 התחשמלה למוות. צילום מסך
קסניה בת ה-12./צילום מסך

קסניה פ, צעירה בת 12 מרוסיה, מתה מהחשמלות לפי דיווחי המשטרה ברוסיה בעת שהשתמשה בסמארטפון שלה באמבטיה. קסניה אהבה להאזין למוזיקה ונכנסה למקלחת לפני ארוחת הערב עם הסמארטפון. בשלב מסוים הסוללה אזלה וקסניה חיברה את המכשיר לחשמל, אז היא כנראה איבדה את שווי משקלה והסמארטפון צלל פנימה למים כשהוא עדיין מחובר לחשמל.

אמה סיפרה שהיא החלה לדאוג בשל השקט ששרר במקלחת ולאחר שנכנסה היא מצאה אותה ללא רוח חיים: "נכנסתי לחדר ומצאתי את הראש שלה מתחת למים", סיפרה האם בדמעות לכלי התקשורת ברוסיה. עוד ציינה האימא שהיא הזמינה עזרה במהרה אך היה כבר מאוחר מדי. לדברי האם, הסמארטפון צף לצד בתה באמבטיה.

העיירה הקטנה דרומית למוסקבה הבירה, שם גרה המשפחה, מתקשה לעכל את הטרגדיה; השכנים כבר הצהירו בראיונות כי יזהירו את ילדיהם מפני שימוש בסמארטפון באמבטיה, אבל להורים האומללים זה כבר לא יעזור. זה לא הדיווח היחיד החודש של התחשמלות בזמן טעינה של הסמארטפון.

רוסלי אוטמן בן ה-35 ממלזיה התגלה ב-24 בינואר, קצת לפני חצות, כשלצדו סמארטפון המחובר לכבל מאריך. מוקדם יותר באותו החודש אישה בהריון התחשמלה בצרפת בעת שהטעינה את הסמארטפון במקלחת וכחודשיים לפני כן נער וייטנאמי התחשמל מכבל טעינה קרוע של אייפון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully