וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: עוד תקלה באייפון X - אי אפשר לענות לשיחות

6.2.2018 / 8:33

כמות התלונות בפורומים של אפל וברשתות החברתיות הולכת וגדלה אך נראה כי אין עדיין תיקון באופק. דיווחים שונים טענו כי אפל תסדר את התקלה בעדכון תוכנה הבא, אולם מאז עברו כבר שני עדכונים שכאלה ודבר לא השתנה

אייפון X. AP
לוקח למסך הרבה זמן להידלק כשאתם מקבלים שיחה./AP

הצרות של אפל עם אייפון X לא נגמרות. לאחר שתקלות ייצור כמו הפס הירוק התגלו זמן קצר אחרי ההשקה, מחירי תיקון המסך הגבוהים שהרגיזו את הלקוחות והאש שספגה החברה על האטת האייפונים הישנים, כעת נראה שמכשיר הדגל של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית מסתבך בפיצ'ר הכי בסיסי - שיחות טלפון.

עם תג מחיר שמתחיל ב-999 דולרים, אייפון X הוא האייפון היקר בתולדות אפל, יש לו את השינוי הגדול ביותר שאפל אי פעם הציגה באייפון, אבל כמו כל דור ראשון של מוצר חדש, יש לו גם לא מעט תקלות.

לפי תלונות של משתמשי אייפון X ברחבי העולם, וגם מהחוויה הפרטית שלנו, קיים קושי מסוים לענות לשיחה; מסך המכשיר אינו נדלק בעת קבלתה למרות שהצלצול נשמע כרגיל. לא ברור כרגע מה מקור התקלה אך כפי הנראה מדובר במשהו שידרוש התייחסות רצינית יותר של אפל מאחר והתקלה מורגשת בכל העולם.

לפי הדיווחים, משתמשים החלו לסבול מהתקלה כבר בחודש דצמבר אולם עד כה היא לא זכתה לתיקון. בעת התקלה, צלצול קבלת שיחה נשמע בבירור אולם המסך נדלק רק לאחר כמה שניות, ובמקרים מסוימים גם לא נדלק כלל. אם מישהו חסר סבלנות מחפש אתכם, תהיו בטוחים שתפספסו אותו.

כמות התלונות בפורומים של אפל וברשתות החברתיות הולכת וגדלה אך נראה כי אין עדיין תיקון באופק. דיווחים שונים טענו כי אפל תסדר את התקלה בעדכון תוכנה הבא, אולם מאז עברו כבר שני עדכונים שכאלה ודבר לא השתנה.

עוד סיפרו המשתמשים כי בחלק מהמקרים הוחלף להם המכשיר בחדש, אולם גם במכשיר החדש התקלה נמשכת. אפל הבטיחה כי תבדוק את הנושא, אך עד כה לא מסרה האם מדובר בתקלת תוכנה שתיפתר בעדכון הבא או שמא בבעיית חומרה שמצריכה החלפה של המכשירים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הפס הירוק - הוא בכלל מתקלה אחרת של אייפון X./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully