וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק השיקה בישראל את Marketplace - שוק פתוח של הגולשים

6.2.2018 / 9:07

הרשת החברתית השיקה בישראל את השירות המתחרה באתרי הקניות יד שנייה. הפלטפורמה מאפשרת לכל גולש (מגיל 18 ומעלה) לקנות ולמכור מגולשים אחרים והיא תגיע לכל המשתמשים בארץ בשבועות הקרובים

פייסבוק מארקט פלייס. פייסבוק,
הפלטפורמה מאפשרת לכל גולש למכור ולקנות מוצרים יד שנייה./פייסבוק

חברת פייסבוק הודיעה אמש כי השיקה בישראל את שירות Marketplace - זירת מכירה וקניה מקומית על גבי הפלטפורמה של פייסבוק. Marketplace יהיה נגיש בעברית ובערבית; העלייה לאוויר תהיה הדרגתית, לדברי החברה, בקרב כל המשתמשים ותסתיים בשבועות הקרובים.

"Marketplace היא זירת קניות שפייסבוק הקימה כדי לסייע לאנשים למצוא, למכור ולרכוש מוצרים ברמה המקומית", לדברי החברה. למרות שהשימוש בפייסבוק מותק, לפי התקנון, מגיל 13, השימוש במרקט פלייס מותר מגיל 18. השירות פעיל עד כה ב-51 מדינות ולפי פייסבוק יותר מ-550 מיליון גולשים בכל העולם פעילים בקבוצות מכירה וקניה מדי חודש.

פייסבוק מארקט פלייס. פייסבוק,
העסקה עצמה מתבצעת מחוץ לפייסבוק./פייסבוק

איך זה עובד?

הגולשים שרוצים למכור מוצר צריכים לצלם אותו, להגדיר את המאפיינים שלו, לרבות המחיר - ולפרסם. מי שמעוניין לקנות את המוצר יכול לאתר אותו לפי קטגוריות ולפלח באמצעות מסננים. ההתקשרות בין המוכר לקונה מתקיימת באמצעות אפליקציית המסרים, פייסבוק מסנג'ר, והעסקה עצמה לא מתבצעת דרך פייסבוק.

פייסבוק הגדירה כללים ברורים לגבי מה מותר ומה אסור לפרסם, איך להתנהל וכמובן גם בזירה הזאת תקפים כללי הקהילה (המבלבלים והמשתנים תמיד) של פייסבוק. הזירה תכלול כלי דיווח לפייסבוק במקרה של תקלות או הפרות של הכללים. כל פרסום שעולה בשוק המקוון עובר בדיקה של אלגוריתם וגם ביקורת אנושית, לדברי פייסבוק, כדי לזהות הפרות פוטנציאליות של מדיניות המסחר. פייסבוק מבקשת מהגולשים לדווח על פריטים אסורים המוצעים למכירה; "כל דיווח ייבדק באופן מידי ופייסבוק תנקוט בפעולה במידת הצורך", נמסר מהחברה.

בין המוצרים האסורים למכירה, לפי תקנון האתר, סמים לא חוקיים ותרופות מרשם, מוצרי טבק, כלי נשק, תחמושת וחומרי נפץ, בעלי חיים, מוצרים או שירותים למבוגרים, אלכוהול, שירותי הימורים, מוצרים בעלי אופי מיני מובהק, מנויים או מוצרים דיגיטליים, מטבעות מכל סוג - אמיתיים או קריפטוגרפיים ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully