וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפתיחה החגיגית: לקחנו את סמסונג A8 החדש לסיבוב

19.2.2018 / 8:25

יש לו שתי מצלמות קדמיות, מסך אינפיניטי כמעט ללא שוליים וזיכרון בלתי נגמר. כולנו רוצים ביצועים טובים, מחיר טוב ומותג טוב, והסמארטפון החדש של סמסונג מבטיח ומקיים הרבה יותר מזה

צילום מסך

סמארטפון הוא המכשיר הדיגיטלי הכי יקר ללבנו וכשאנחנו משדרגים למכשיר חדש אנחנו רוצים את הטוב ביותר. לאחרונה השיקה חברת Samsung שני דגמים חדשים של סמארטפון, Galaxy A ו-Galaxy A8 פלוס, שמציבים סטדרטים חדשים בכל הנוגע לאיכות הצילום, עיצוב הצג ופיצ'רים טכנולוגיים, ומקפיצים את השימוש בסמארטפון צעד קדימה.

בשני הדגמים מצלמה קדמית ואחורית, שמעניקות תמונות סלפי חדות וברורות בכל זמן, בכל מקום ובכל פעילות. מאפיין ה-Live Focus מאפשר כיוונון אפקט ה-Bokeh לפני או אחרי הצילום ויצירת תמונות באיכות גבוהה. בנוסף, המצלמות המתקדמות מסייעות צילום של תמונות חדות, גם בתנאי תאורה חלשים. בנוסף, ניתן ליצור ב-Galaxy A8 ו-Galaxy A8+ סרטונים במהירות פריימים משתנה (Time-Lapse), להקליט, לספר ולשתף סיפורים ארוכים עוד יותר. צג האינפיניטי מספק יחס תצוגה של 18.5:9 לצפייה בחוויית צפייה קולנועית ללא גבולות. הגלקסי A8 מגיע עם 64 גיגה זיכרון שאפשר להרחיב עד 256 גיגה, והמכשירים החדשים מציעים עמידות ברמה IP68 מפני מים ואבק כך שניתן להשתמש בהם כמעט בכל מצב או פעילות.

וואלה! NEWS בשיתוף Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully