וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמל של איראן הפך לפרסומת לווינדוס 7 בגלל תקלה

11.2.2018 / 9:13

האנדרטה החשובה ביותר ברפובליקה האסלאמית הוא מגדל אזאדי הממוקם בלב טהרן הבירה. רק שבמקום מופע אורות, שיוקרן על גבי חיפוי השיש, הופיע לוגו מערכת ההפעלה של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית

מגדל אזאדי ווינדוס 7. צילום מסך
מיקרוסופט לא הייתה יכולה לקוות לפרסומת טובה יותר במדינה./צילום מסך

האנדרטה החשובה ביותר באיראן, מגדל אזאדי הממוקם בלב טהרן הבירה ומסמל את שער הכניסה לעיר, הפך לאחרונה לפרסומת ענקית למערכת ההפעלה ווינדוס 7 מבית מיקרוסופט. במקום מופע אורות שאמור היה להיות מוקרן על המבנה הענקי, העוברים והשבים זכו לראות את שולחן העבודה של האיש שאחראי על זה.

מדובר ככל הנראה בתקלה טכנית, שגרמה להקרנת תצוגת ממשק המחשב ולא המופע המתוכנן, אך אין ספק שזו הפרסומת הטובה ביותר שמיקרוסופט הייתה יכולה לקוות לה.

השילוב בין הלוגו של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית לאנדרטה המזוהה כל כך עם הרפובליקה האסלאמית הפתיע את התושבים. אחד מהם, ריזה אכבר העובד בשירות הממשל מיהר לפרסם את התיעוד של המגדל הצבוע בכחול בטוויטר והתלוצץ שלפחות הם היו משקיעים בווינדוס 10.

המבנה המרשים הוקם בשנת 1971 לציון חגיגות 2,500 שנים לאימפריה הפרסית. שמו שונה לאזאדי ("מגדל החירות") בשנת 1979, לאחר המהפכה האסלאמית במדינה. גובהה של האנדרטה 50 מטרים והיא מצופה כולה בשיש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully