וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת פולרויד הקלאסית חוזרת - עם הדפים המקוריים. אבל יש קאץ'

15.2.2018 / 9:30

המצלמות האנלוגיות מיוצרות בדיוק מאותם רכיבים ובאותה צורה כפי שיוצרו לפני 40 שנה, תחת המותג Polaroid Originals - כמעט; לדגמים החדשים יש סוללה נטענת עם כבל USB שלא היה קיים לפני ארבעה עשורים והתמונות עולות הון קטן

יח"צ - חד פעמי

בחודש אפריל 2009 חברת פולרויד המיתולוגית מכרה את המותג לחברה שהחלה לייצר מצלמות דיגיטליות עם הלוגו המוכר. כעת המפעל המקורי הוקם לתחייה והמצלמות המקוריות חוזרות למדפי החנויות, גם בישראל. המצלמות האנלוגיות מיוצרות בדיוק מאותם רכיבים ובאותה צורה כפי שיוצרו לפני 40 שנה, תחת המותג Polaroid Originals.

מצלמה פולרויד מקורית. ניר הוגו,
כמעט זהה למצלמה המקורית מלפני 40 שנה./ניר הוגו

המותג המחודש מוקדש למצלמות אנלוגיות עם יכולות צילום תמונות מיידיות - או במילים אחרות: פולרויד. את המצלמות האלה מביאה לארץ רשת באג; המצלמה הראשונה בסדרה היא OneStep 2 - העתק כמעט מדויק של מצלמת ה OneStep שיוצרה לפני 40 שנה עם מחסנית התמונות מסוג i-Type.

ההשקה מתקיימת בסימן 80 שנה למותג פולרויד שהוקם על ידי אדווין לנד בשנת 1937. פולרואיד פשטה את הרגל בשנת 2001 ופס ייצור ניירות הצילום סיים את דרכו בשנת 2008. החייאת המותג בוצעה על ידי קבוצת יזמים בשם The Impossible Project, שרכשה את המפעל האחרון של פולרויד בהולנד, רגע לפני שהגיעו הדחפורים לשטח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מצלמה פולרויד מקורית. ניר הוגו,
התמונות יוצאות מיד, אבל הן עולות 8 שקלים לכל דף./ניר הוגו

בחודש מאי האחרון The Impossible Project רכשה את גם המותג פולרויד והקניין הרוחני שלה ושינתה את שמה ל-Polaroid Originals.

OneStep 2 מציעה חוויה לואו-טקית; היא מצוידת בעדשה איכותית, פלאש מובנה וטיימר. בניגוד לדגמים המקוריים, המצלמה הזו פועלת על סוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת של 1,100 מיליאמפר-שעה, שמספיקה לכ-60 יום. המצלמה נטענת באמצעות כבל USB, שלא היה קיים לפני 40 שנה.

מחסנית ה-i-Type מותאמת במיוחד עבור OneStep 2 ואינה זקוקה לסוללה נפרדת, בניגוד למחסנית 600 המצריכה סוללה במחסנית, בנוסף לסוללה במצלמה. המחסניות מגיעות בשני סגנונות, צבע מלא ושחור-לבן. מחיר המצלמה בישראל 499 שקלים והיא מגיעה עם אחריות של שנה בבאג. הקאץ' הוא במחיר התמונות - מחסנית של עשר תמונות עולה 79 שקלים, שזה כשמונה שקלים לתמונה בודדת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מצלמה פולרויד מקורית. ניר הוגו,
מתנה מושלמת להיפסטר בחייכם./ניר הוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully