וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובדים כל הזמן נכנסים בקירות הזכוכית בבניין החדש של אפל

19.2.2018 / 8:51

אפל לא מסרה מספר מדויק של עובדים, שהתנגשו בקירות המעוצבים, אבל לפי הדיווח הם היו דבוקים לאייפון שלהם. ניסיונות לסמן את הקירות עם פתקיות נכשל מטעמי אסתטיקה

אתר רשמי

במשך תקופה ארוכה המתינו עובדי אפל לסיום בניית מתחם "החללית" הענק של החברה בקופרטינו שבקליפורניה. משכנה הרשמי של ענקית הטכנולוגיה האמריקנית נפתח אשתקד, לאחר כשבע שנים של תכנונים, והוא מסוגל לאכלס כ-12,000 מעובדי החברה.

בניין "החללית" נחשב לאחד המבנים היפים ביותר בקליפורניה, אלא שכעת מתברר שעיצוב ובטיחות לא תמיד הולכים יד ביד. לפי הדיווחים, עובדי אפל לא מפסיקים להתנגש בדלתות וקירות הזכוכית ברחבי המבנה. לפי הדיווחים, חלק מהעובדים הצמידו פתקיות על הדלתות אבל הן הוסרו מטעמי אסתטיקה.

אפל פארק. יח״צ, אתר רשמי
המבנה החדש מעוצב מאוד, אבל לא הכי בטיחותי כך מתברר./אתר רשמי, יח״צ

לפי הדיווח, העובדים שנפגעו מעיצוב הבניין העתידני היו דבוקים לאייפון שלהם, ולמרות שאפל לא מסרה מספר מדויק של עובדים, שהתנגשו בקירות המעוצבים, אתם יכולים להיות בטוחים שלפחות יש להם ביטוח רפואי טוב.

זו לא הפעם הראשונה שעיצוב הזכוכית של אפל גובה קורבנות; בשנת 2011 קשישה כבת 83 שברה את אפה כשהתנגשה חזיתית עם קיר זכוכית בחנות של אפל. היא תבעה את אפל ובסופו של דבר הגיעה לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט עם החברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אפל פארק. אתר רשמי
אפשר להבין למה עובדי אפל דבוקים לאייפון כל היום./אתר רשמי
אפל פארק. ShutterStock
אפל לא מסרה כמה עובדים בדיוק התנגשו בקירות./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully