וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון קאר: שירות חדש יהפוך את הרכב שלכם לחכם, תמורת תשלום חודשי

19.2.2018 / 11:54

השירות כולל Wi-Fi באמצעות מודם סלולרי 4G, שירותי מוזיקה וטלוויזיה של פלאפון לנוסעים ברכב, מצב נהיגה בטוחה, הצגת מידע דיאגנוסטי על מצב הרכב, איתור מיקום הרכב על גבי מפה ועוד

פלאפון CAR. פלאפון,
את השירותים האלה בכל מקרה יש לכם בסמארטפון, שכבר מחובר לרשת הסלולרית./פלאפון

חברת פלאפון השיקה היום מגוון שירותים חדשים הקשורים לעולם ה-IoT (האינטרנט של הדברים), בהם גם שירות חדש לרכב בשם Pelephone Car. השירות מבוסס על רכיב חומרה חכם, המתחבר לשקע OBD2 שברכב, וכולל רכיב תקשורת וכרטיס SIM המנוהל באמצעות אפליקציה.

החיבור של ההתקן, שפותח בשיתוף עם חברת ואיוסופט, פשוט מאוד וכל נהג אמור להיות מסוגל לעשות זאת לבדו מבלי להזדקק למתקין של החברה. השירות כולל Wi-Fi אליו נוסעי הרכב יכולים להתחבר באמצעות מודם סלולרי 4G, שירותי מוזיקה וטלוויזיה של פלאפון לנוסעים ברכב, מצב נהיגה בטוחה, הצגת מידע דיאגנוסטי על מצב הרכב ואיתור מיקום הרכב על גבי מפה.

מצב הנהיגה הבטוחה יציג מידע על התנהגות הנהג ויאפשר להורים לקבל התראות מסביב לשעון על הרגלי הנהיגה של הילד, למשל, יתריע כשתירשם חריגה מהמהירות המותרת, האצות חריגות, בלימות, תאונה ועוד. המידע הדיאגנוסטי שתספק המערכת ניתן יהיה לקרוא בצורה ידידותית באפליקציה, לקבל מידע על תקלות, טיפולים נדרשים, התראות, צריכת דלק ועוד.

השירות לרכב יעלה 19.9 שקלים לחודש עבור הדיל הבסיסי הכולל 500 מגה נפח גלישה, ורדיו אינטרנטי. החבילה השנייה, בעלות של 29.9 שקלים לחודש, מציעה גם שירות טלוויזיה בנוסף והחבילה היקרה עולה 39.9 שקלים בחודש ומציעה גם תוספת של שירות המוזיקה המקוון. ההתקן עצמו כלול במחיר. בפלאפון מציינים כי הפלטפורמה החדשה לרכב תאפשר בעתיד לחבר אביזרים, התקנים וחיישנים שונים כמו לחצן מצוקה, מצלמה חכמה, משחקים, קניות ברשת ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פלאפון CAR. פלאפון,
לא זול בשביל רכיב דיאגנוסטיקה./פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully