וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקם, של מייסדי מובילאיי, הגיעה לשווי של מיליארד דולרים

20.2.2018 / 8:51

OrCam MyEye 2.0 , הדור השני של המוצר של החברה הוא אלחוטי, קל משקל ובגודל של אצבע. את ההתקן מלבישים על משקפיים והוא קורא בקול כל טקסט מודפס מכל משטח, בדיסקרטיות ובזמן אמת

אתר רשמי

חברת אורקם הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לבישה פורצת דרך בתחום הראייה המלאכותית, כדי לשפר את חייהם של אנשים לקויי ראייה, עיוורים, דיסלקטיים, בעלי קושי בקריאה או אלו הסובלים מעייפות בקריאה, השלימה לאחרונה סבב גיוס נוסף בשווי חברה של מיליארד דולרים.

הגיוס של 30.4 מיליון דולרים הובל על ידי המשקיעים המוסדיים הישראליים: כלל החזקות עסקי ביטוח בע"מ ומיטב דש גמל ופנסיה בע"מ. כמו כן, רוב המשקיעים הקיימים באורקם בחרו להצטרף לגיוס הנוכחי כמו שעשו בגיוסים הקודמים. "סבב גיוס משמעותי זה יתרום להאצת מאמצי הפיתוח, המאפשר לאורקם להעצים אנשים בעלי לקות ראייה ללמוד, לעבוד ולחיות את חייהם במידה גבוהה של עצמאות", אמר זיו אבירם, מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם. "אנו נמשיך להעשיר את החדשנות הנמצאת בטכנולוגיית הבינה המלאכותית פורצת הדרך שלנו בתחום הראייה מלאכותית, כדי לשפר בצורה הטובה ביותר את איכות החיים של המשתמשים שלנו ברחבי העולם".

OrCam MyEye 2.0 , הדור השני של המוצר של החברה הוא אלחוטי, קל משקל ובגודל של אצבע. את ההתקן מלבישים על משקפיים והוא קורא בקול כל טקסט מודפס מכל משטח, בדיסקרטיות ובזמן אמת. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת זיהוי פרצופים בסיטואציות חברתיות שונות, זיהוי מוצרים, זיהוי צבעים וזיהוי שטרות כסף, כך שהיא מספקת רמה גבוהה של עצמאות למשתמש.

ב-OrCam MyEye 2.0 מוטמעת הטכנולוגיה הלבישה היחידה בתחום הראייה המלאכותית המופעלת על ידי מחוות הצבעה אינטואיטיבית או על ידי הפניית מבטו של המרכיב, המאפשרת שימוש במכשיר ללא ידיים, וללא שימוש בטלפון חכם או Wi-Fi. המכשיר מתחבר לכל זוג משקפי קריאה או משקפי שמש באמצעות מגנט ושוקל רק 22.5 גרם.

סבב הגיוס האחרון התרחש לאחר ההשקה של OrCam MyEye 2.0 , בחודש דצמבר 2017. "עם OrCam MyEye 2.0 פיתחנו פתרון מקצה לקצה שעוסק בראייה הממוחשבת, לא רק בעקרון הזרימה, אלא גם בממשק המשתמש עצמו", אמר פרופ' אמנון שעשוע, מייסד משותף, יו"ר ומנהל הטכנולוגיה של אורקם.

בחודש ינואר האחרון, בתערוכת האלקטרוניקה הענקית CES 2018 בלאס וגאס, זכה הדור השני של מוצרי החברה, OrCam MyEye 2.0, בפרס היוקרתי של התחרות Last Gadget Standing.

אורקם. אתר רשמי
ההתקן של אורקן מתלבש על כל משקפיים ומקריא טקסטים בזמן אמת./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully