וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים מתלוננים על כאבי ראש ובחילות בגלל אשליה מהפנטת במיוחד

22.2.2018 / 9:07

לכאורה מדובר בעוד גיף שחוזר על עצמו שוב ושוב - רק שהאפקט שנגרם כתוצאה מהלופ האינסופי שלו מהפנט וגורם לרבים לכאבי ראש ובחילות. חלקכם תתקשו בכלל להבין במה אתם צופים

konczakowski.tumblr.com

לקחו לנו כמעט 60 שניות להבין במה אנחנו צופים, אולם בעוד אחרים הודיעו על בחילות וכאבי ראש שנגרמו מצפייה באשליה האופטית המהפנטת הזאת - אנחנו מודים שחוץ ממבולבלים - שרדנו את זה יופי. מעניין איך זה ישפיע עליכם.

האשליה האופטית המטורפת שצברה כבר יותר מ-430 מיליון צפיות מציגה רצועת חוף, שהמצלמה לכאורה מתקרבת אליה מהשמים בזום-אין. רק שלמעשה, משהו אחר לגמרי קורה שם. צפו בגיף ורק אז נגלה לכם.

גיף בלופ של חוף ים. konczakowski.tumblr.com, אתר רשמי
מהפנט/אתר רשמי, konczakowski.tumblr.com

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אמיצים מספיק? האשליה הזו תשנה את הראייה שלכם לשלושה חודשים

לכתבה המלאה

אחרי שניות ארוכות של תקריב, אפשר כבר להבין שלעולם לא באמת נגיע אל החוף. למעשה מדובר בצילום לווין של רצועת חוף לא מוכרת שחוזר על עצמו שוב ושוב בלופ של 2 שניות וגורם לצופה הממוצע להרגיש כאילו הוא נופל לתהום בלתי נגמרת.

לגיף המטריד הזה אחראי בחור בשם פליקס קונצ'קובסקי, שמכנה עצמו: "אמן חזותי לא מלוטש שכנראה מגיע ממאדים". נשמע מדויק. ברשת לא נשארו אדישים לאשליה האופטית המיוחדת. משתמש רדיט אחד כתב: "מעולם לא הושפעתי ככה מקובץ גיף. הרגשתי בחילה נוראית". אחר הוסיף: "צפיתי בו בערך חמש דקות לפני שהבנתי שמדובר בלופ". אחר כתב: "אני לא יודע למה אבל זה גרם לי להרגיש ממש לא בנוח. לקח לי זמן לחזור לעצמי".

למרות שקונצ'קובסקי זוכה כעת לתהילת עולם - חיפוש מהיר ברשת עלה על כמה גיפים דומים שמוכיחים שהוא אינו הראשון (וכן, גם באינסטגרם קיימת אופציה כזאת בסטורי). הינה כמה מהם:

גיף בלופ. konczakowski.tumblr.com, אתר רשמי
גיף בלופ/אתר רשמי, konczakowski.tumblr.com

כבר מרגישים בחילה?

גיף בלופ. konczakowski.tumblr.com, אתר רשמי
גיף בלופ/אתר רשמי, konczakowski.tumblr.com

ועכשיו?!

גיף בלופ. konczakowski.tumblr.com, אתר רשמי
גיף בלופ/אתר רשמי, konczakowski.tumblr.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully