וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה גיקית מושלמת: מיני סופר נינטנדו הגיעה לישראל

21.2.2018 / 9:18

גרסת המיני של SNES בפורמט 16 ביט מגיעה עם אותם בקרי שליטה, חיבור HDMI ו-21 משחקים מובנים בהם: מאריו קארט, סופר מאריו וורלד, זלדה, סטריט פייטר 2, פיינל פנטסי 3 ועוד

יח"צ - חד פעמי

סופר נינטנדו (SNES) קונסולת המשחקים הנוסטלגית של נינטנדו הושקה לראשונה בשנת 1990 וזכתה לפופולריות. רבים מחשיבים אותה עד היום לאחת הקונסולות הטובות בכל הזמנים ובזמנה היא הציעה מפרט מתקדם ומשחקים ממכרים. נינטנדו מכרה כ-49 מיליון קונסולות ברחבי העולם, והקונסולה הוסרה מהמדפים בחודש ספטמבר 2003. גם אתם מתגעגעים לניחוח ההוא של הניינטיז, לפני שהגרפיקה הייתה מדהימה ומשחק היה נשפט רק לפי רמת הכיף?

בשנה שעברה נינטנדו הוציאה את קונסולת NES בגרסת המיני, שכללה את מיטב המשחקים האייקונים בפורמט זהה למקור, של 8 ביט, ללא צורך בקלטות. כעת מציעה ענקית הגיימינג היפנית גרסת מיני ל-SNES בפורמט 16 ביט עם אותם בקרי שליטה, חיבור HDMI ו-21 משחקים מובנים בהם: מאריו קארט, סופר מאריו וורלד, זלדה, סטריט פייטר 2, פיינל פנטסי 3, מגה-מן X, דונקי קונג ועוד.

הקונסולה המחודשת, בגרסה המוקטנת, כוללת כמה אפשרויות חדשות כמו שמירה ממקום אחרון, חזרה לאחור, מעבר בין משחקים והקלטת משחק. המלאים של הקונסולה החדשה-ישנה נחטפים מהמדפים בעולם, וכעת היא מגיעה לישראל ותימכר ברשת באג תמורת 499 שקלים. לדברי הרשת, המלאי מוגבל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מיני סופר נינטנדו SNES. באג,
המראה הקלאסי, רק בקטנה./באג
מיני סופר נינטנדו SNES. באג,
21 משחקים ואפשרויות חדשות כמו הקלטת משחק./באג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully