וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיות בנות 15 ו-12 תיעדו את עצמן קופצות אל מותן מהקומה העשירית - במסגרת משחק רשת חולני

23.2.2018 / 0:24

האחיות הרוסיות נפרדו מיקיריהם ברשתות החברתיות וקפצו אל מותן מהקומה העשירית. המשטרה בודקת אם מקרה ההתאבדות שלהן קשור למשחק הרשת החולני "הלוויתן הכחול" בו המשתתפים מתבקשים לשים קץ לחייהם בתום המשחק

צילום מסך

מקרה התאבדות נוסף של בני נוער ברוסיה מעלה שוב את החשד לקיום משחק רשת חולני נוסף מבית "הלוויתן הכחול", שמזה שנים מצליח לגבות עוד ועוד קורבנות מיוסרים בגיל העשרה. שתי אחיות למחצה, מריה וינוגרדובה בת ה-12 ואנסטסיה סבוזארובה בת ה-15, קפצו אל מותן מהקומה העשירית אחרי שנפרדו מיקיריהן ברשתות החברתיות. המשטרה חושדת שהשתיים לקחו חלק במשחק הרשת הידוע לשמצה - וצפויה לבחון את הטלפונים והמחשבים של השתיים כדי למצוא מהי הסיבה להתאבדותן.

אחיות התאבדו ככל הנראה כתוצאה ממשחק הרשת "הלוויתן הכחול". צילום מסך
האחיות הרוסיות התאבדו בקפיצה מגג הקומה העשירית/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

בת 17 חשודה בהפעלת משחק חולני שהביא למאות התאבדויות

לכתבה המלאה

גופותיהן נמצאו מוטלות על מדרכה מושלגת באיז'בסק, רוסיה, לצד בניין מגוריהן. בחדשות המקומיות מדווחים שהאחיות היו מדוכאות, כל אחת מסיבותיה שלה. עוד ידוע שמריה כעסה על אמה אחרי שזו לקחה אותה לגניקולוג כשגילתה שהיא נמצאת במערכת יחסים עם ילד בשם דמיטרי. שניות לפני שהשתיים קפצו אל מותן, אנסטסיה צילמה סרטון בו היא נפרד ממקורביה: "להתראות לכולם! אני אוהבת את כולכם! זה נכון. אוהבת אתכם המון המון". מריה פרסמה תמונה של חבר שלה והודעה שמופנית אליו עם אייקונים של סמיילי ולב: "סלח לי, בבקשה. אני אוהבת אותך כל כך. אני יודעת שתמצא מישהי יותר טובה ממני".

אחיות התאבדו ככל הנראה כתוצאה ממשחק הרשת "הלוויתן הכחול". צילום מסך
גופותיהן של האחיות נמצאו מחוץ לבניין מגוריהן/צילום מסך

המשטרה חושדת שהשתיים היו מעורבות במשחק הרשת "הלוויתן הכחול", משחק שנערך בקבוצה סגורה ברשת החברתית הפופולרית של רוסיה ודורש מהמשתתפים לפגוע בעצמם מדי יום ובתום 50 ימים - להתאבד. בין המשימות נאלצים המשתתפים לצפות במשך ימים בסרטי אימה, להתעורר לפנות בוקר בשעה 4:20 ולחתוך את עצמם בידיים וברגליים בעזרת סכינים - כשאת כל המשימות עליהם לתעד.

בעיקר בני נוער מדוכאים לוקחים חלק במשחקים הללו. לפני ארבעה חודשים, ראש מחלקת הפשיעה ברשת של משרד הפנים הרוסי, האלוף אלכסיי מושקוב, אמר כי בשנת 2017 נחשפו 1,339 קבוצות התאבדות מקוונות, עם קהל של למעלה מ-12 אלף משתמשים ויותר מ-200 אלף הודעות. 230 תיקים פליליים נפתחו ו-19 מנהלים או "משגיחים" נעצרו.

אחיות התאבדו ככל הנראה כתוצאה ממשחק הרשת "הלוויתן הכחול". צילום מסך
האחיות הספיקו להיפרד ברשתות החברתיות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully