וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום TV מציעה את נטפליקס בזיכוי של 30 שקלים לחודש

גד פרץ

22.2.2018 / 10:35

סלקום יצאה במבצע ללקוחות שמעוניינים להוסיף את שירות נטפליקס למנוי. הממיר הסטנדרטי של סלקום אינו תומך ולכן יהיה צורך להחליף את הממיר הרגיל בסטרימר או להתקין את האפליקציה בטלוויזיה חכמה

נטפליקס בעברית. צילום מסך, אתר יצרן
נטפליקס בעברית./אתר יצרן, צילום מסך

חברת סלקום מציעה ללקוחותיה את נטפליקס בזיכוי של 30 שקל בחודש לאחר הצגת חשבונית, כך עולה משיחות עם מוקדי הלקוחות של החברה.

החברה מודיעה ללקוח שאין לו ממיר פתוח שדרך הממיר הרגיל שלה היא אינה יכולה לספק לו את השירות, ולכן הוא צריך להחליף ממיר לסטרימר של חברת שיאומי, או להוריד את האפליקציה ודרכו הוא יוכל לצפות בנטפליקס. אם ללקוח יש טלוויזיה חכמה, הוא יכול להוריד את האפליקציה בצורה רגילה למכשיר הטלוויזיה שלו ולהזמין את השירות ישירות מול נטפליקס, ובמצב כזה סלקום תעניק לו זיכוי של 30 שקלים עם הצגת החשבונית מנטפליקס.

מדובר בשינוי מהותי בדפוס הפעולה של סלקום שכן מסתבר שהיא אינה יכולה בשלב הזה להעלות את נטפליקס על הממירים שלה, והיא מכירה בכך שהיא חייבת למצוא דרך להתקשר לנטפליקס שכן יש לקוחות שמעוניינים בו כספק תוכן.

השאלה האם הסיבה שסלקום מציעה את נטפליקס בצורה כזו קשורה לכך שהתחרות עושה את שלה והיא מכירה בכך שנטפליקס הוא מוצר שספק טלוויזיה חייב לספק ללקוחותיו בימים אלה, והשילוב של נטפליקס בחבילת התוכן באופן אינהרנטי כפי שעושה פרטנר למשל, אילץ אותה לבצע התאמות למודל החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully