וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס על חשבונם: כל הפרטים על המבצע הסודי של סלקום TV

22.2.2018 / 11:47

בניגוד לשיתוף הפעולה הרשמי שיש למתחרה, פרטנר TV, עם נטפליקס, סלקום מציעה ללקוחות להירשם לשירות ולקבל זיכוי בחשבונית החודשית על סך 30 שקלים בחודש למשך חצי שנה. בנטפליקס הביעו מחאה על המבצע, מסלקום נמסר: "המבצע נמשך החברה פועלת על פי החוק"

יח"צ - חד פעמי

שוק הטלוויזיה בישראל ממשיך להתחמם, והפעם עם הצעה מעניינת של סלקום TV, הוותיקה מבין ספקיות שירותי הסטרימיג. החברה לא פרסמה את המבצע עדיין אך מי שמתקשר לשירות הלקוחות מקבל הצעה לסבסוד של נטפליקס בשווי של 30 שקלים בחודש, מחירו של המנוי באיכות SD.

פרטנר TV מציעה את נטפליקס באיכות HD במסגרת שיתוף פעולה רשמי והוט הכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה עם נטפליקס שיתחיל בעתיד. כעת גם סלקום מצטרפת אך לא מדובר בשיתוף פעולה רשמי עם נטפליקס אלא על סבסוד של החברה ללקוחות שיצטרפו לשירות נטפליקס.

למעשה, כל לקוח שיש לו ממיר אנדרואיד TV, טלוויזיה חכמה או Apple TV, יכול להצטרף לנטפליקס ולקבל סבסוד של 30 שקלים מסלקום. מדובר בחבילה הבסיסית של נטפליקס, אך ניתן לשדרג אותה בתוספת של עשרה שקלים ועדייין לקבל זיכוי של 29.9 שקלים למשך חצי שנה. כלומר את תכני ה-HD ב-9.9 שקלים בלבד לחודש לחצי השנה הראשונה.

בנטפליקס לא אהבו לשמוע על המבצע בכלי התקשורת ומיהרו להודיע כי "רק פרטנר מוסמכת על ידינו להציע מבצע כזה. המבצע של סלקום לא מאושר על ידנו ואנחנו בודקים את הנושא". מסלקום נמסר בתגובה כי "המבצע נמשך החברה פועלת על פי החוק".

נטפליקס בעברית. צילום מסך, אתר יצרן
התחרות מתחממת סביב נטפליקס./אתר יצרן, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully