וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה השיקה 4 סמארטפונים חדשים, וטלפון נוסטלגי ותיק בגרסה מחודשת

נוקיה ממשיכה לסחוט את בלוטות הנוסטלגיה עם 8110 החדש מצד אחד, ופונה לשוק הביניים בכל הכוח מצד שני עם ארבעה מכשירים המציעים מפרטים מגוונים לכל סוגי המשתמשים

צילום: מייקי לוי

בשנה שעברה חזר המותג נוקיה לתודעה בזכות קאמבק מוצלח, ונראה שהשנה ממשיכה חברת HMD הפינית, המורכבת מיוצאי נוקיה, את הקו הכולל סמארטפונים מתקדמים במחיר של מכשיר ביניים וקריצה לחובבי הנוסטלגיה במקביל, עם טלפונים טפשים משודרגים.

במסיבת עיתונאים שקיימה החברה, במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בעולם MWC 2018, השיקה HMD את סדרת הסמארטפונים החדשה והמעודכנת, הכוללת שלושה מכשירים חדשים: נוקיה 8, נוקיה 7 פלוס, נוקיה 6 והפתעה בדמות נוקיה 8110 משודרג, הכולל ישומי גוגל כמו המפות, חיפוש, פייסבוק וטוויטר.

מאז שנה שעברה המחירים של המכשירים עלו מעט, מה שהופך אותם לפחות אטרקטיביים ויהיה מעניין לראות האם המשתמשים בעולם יראו בהם מכשירי פרימיום ששווים את ההשקעה כמו האייפון והגלקסי. המכשירים ימשיכו להגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסה נקייה (כמו מכשירי פיקסל ונקסוס), מה שאומר שכל המכשירים יגיעו עם אנדרואיד 8 אוריאו המעודכן ביותר.

נוקיה MWC 2018. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת העיתונאים של HMD הפינית, בעלת המותג נוקיה, בברצלונה./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

נוקיה 8 Sicrocco

מכשיר הדגל החדש של החברה יגיע בעיצוב אלגנטי וקומפקטי עם מערך צילום כפול הכולל עדשות של מותג הצילום המוכר Zeiss, וסאונד משופר. לדברי החברה, זה מכשיר היפה ביותר שלה עד כה. המכשיר מקומר עם מסך מקצה לקצה מסוג pOLED בגודל 5.5 אינץ' וברזולוציית 2K. גוף המכשיר עשוי מאלומיניום מסדרת 6000 והמסך מוגן בציפוי זכוכית גורילה 3D מהדור החמישי. למכשיר מערך צילום אחורי כפול, הכולל חיישן אחד של 13 מגה פיקסל עם עדשה רחבה המסוגלת לצלם בתנאי תאורה מאתגרים תוך כדי שמירה על האיכות, ואילו המצלמה השניה של 13 מגה פיקסל מאפשרת זום אופטי פי שניים. המכשיר יגיע לחנויות בתחילת חודש אפריל ויעלה 749 אירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נוקיה 6. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 8./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

נוקיה 7 פלוס

הסמארטפון מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ביחס 18:9 ברזולוציית Full HD+. בלב המכשיר פועמת ערכת השבב סנאפדרגון 660 של קוולקום, שעבר התאמות ואינטגרציה כדי שהמכשיר יוכל לנצל את המקסימום מכוח העיבוד. סוללה בנפח 3,800 מיליאמפר-שעה תספיק ליומיים של עבודה. לדברי HMD, מדובר במכשיר שמיועד ליוצרי תוכן ומספק תוכן ברמה גבוהה. לנוקיה 7 מערך צילום כפול עם עדשות של Zeiss, המציעות 12 מגה פיקסל בזווית רחבה. לדברי החברה התוצאות יהיו טובות גם בתנאי תאורה מאתגרים וגם בצילום עם בהירות גבוהה מדי. המצלמה השניה, של 13 מגה פיקסל, מספקת זום אופטי של פי שניים. המכשיר יהיה זמין בשני צבעים: שחור-נחושת ולבן-נחושת. הוא יהיה זמין לרכישה בעולם החל מתחילת אפריל ויוצע במחיר של 399 אירו.

נוקיה 6. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 6./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

נוקיה 6

המכשיר שהושק בשנה שעברה זוכה לשדרוג ומציע כעת ביצועים טובים יותר. הוא מגיע בעיצוב קומפקטי יותר עם גוף עמיד ולדברי החברה, ביצועי הגרסה הזו טובים ב-60 אחוזים לעומת הדור הקודם. גם לנוקיה 6 מערך צילום אחורי כפול עם עדשות של Zeiss. הוא מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה, יחס גוף-מסך קומפקטי מבעבר ומערכת הפעלה מעודכנת לאנדרואיד Oreo. גוף המכשיר האחיד עשוי מאלומיניום מסדרת 6000 וציפוי זכוכית גורילה.בלב המכשיר ערכת השבבים סנאפדרגון 630, והוא יגיע בשתי תצורות, אחת עם שלושה גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון, שתהיה זמינה בתחילת אפריל, והשניה עם ארבעה גיגה זיכרון RAM והיא תגיע לחנויות בהמשך השנה. הגרסה הפחות בכירה תעלה 279 אירו.

נוקיה 1. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 1./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

נוקיה 1

הסמארטפון הזול ביותר של החברה מגיע עם מפרט פשוט, אך מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד אוריאו בגרסת Go. מערכת ההפעלה הזו תומכת במכשירים עם זיכרון עבודה של 1 גיגה RAM והיא מספקת גישה מלאה לחנות האפליקציות של גוגל, כך שניתן להוריד את כל האפליקציות המוכרות. את הנוקיה הזאת המשתמשים יוכלו לעצב כרצונם באמצעות כיסויים מותאמים שיגיעו במגוון רחב של צבעים. המכשיר יהיה זמין בעולם החל מתחילת חודש אפריל, בצבעים אדום-חם וכחול-כהה, ומחירו 85 דולרים. הכיסויים יעלו 7.99 דולרים לכל אחד.

נוקיה 8110 חדש. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 8110 חדש/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

נוקיה 8110

HDM ממשיכה לסחוט את בלוטת הנוסטלגיה. אחרי שבשנה שעברה השיקה את 3310 החדש, היום היא מכריזה על 8110 החדש, שמגיע עם יכולות דור רביעי. המכשיר תומך בטכנולוגיית השיחות VoLTE והוא מצויין עבור מי שרוצה מכשיר באווירה של שנות האלפיים עם יכולות של כמעט סמארטפון, כמו מפות גוגל, העוזרת הווירטואלית של גוגל, חיפוש גוגל, פייסבוק, טוויטר ואפילו ווטסאפ. הוא מגיע עם ערכת השבבים 205 של קוולקום וכמובן עםן הגרסה חדשה של המשחק "סנייק". המכשיר יגיע בשני צבעים: שחור-מסורתי וצהוב-בננה. הוא יהיה זמין בחנויות החל מחודש מאי במחיר של 79 אירו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully