וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגוואי השיקה שני קורקינטים חשמליים חדשים; זמינים לרכישה בישראל

26.2.2018 / 8:03

בנוסף לשני הדגמים הראשונים של החברה בעולם הקורקינטים החשמליים, הגיעו לארץ עוד שני דגמי רכינוע. החברה הודיעה שהיא פותחת חנות מותג בקרוב בצפון תל-אביב

סגוואי KickScooter. סגוואי,
לראשונה, סגוואי נכנסת לתחום הקורקינטים החשמליים./סגוואי

סגוואי, שנודעה בזכות הרכינוע המקורי שיצרה, נכנסת לראשונה לתחום הקורקינטים החשמליים עם סדרת KickScooter. שני הקורקינטים הראשונים בסדרה הם KickScooter ES1 ו- KickScooter ES2. בנוסף אליהם, הביאה החברה לארץ עוד שני דגמי רכינוע: miniLITE ו-Segway miniPLUS, שיטרפו לשני הדגמים שכבר נמכרים בישראל. במקביל להגעת הדגמים החדשים לארץ, תפתח סגוואי חנות מותג באזור צפון דיזינגוף, סמוך לנמל תל אביב, שתאכלס שתי קומות. לאחרונה זכתה חברת UME, היבואנית הבלעדית של Segway-Ninebot לישראל, בפרס המפיץ המצטיין ביותר באירופה, וכנראה שהיא תגדיל את הנוכחות שלה בקרוב בשוק הישראלי וגם בפרסומות.

הקורקינטים החדשים של סגוואי עשויים ממתכת, הם קלי משקל ומצוידים במנגון קיפול בנגיעה אחת. זמן טעינת הסוללה עומד על כ-3.5 שעות ושני הדגמים מגיעים עם אופציה להוספת סוללה המכפילה את טווח הנסיעה לכ-45 קילומטרים.

ES1 שוקל 11.3 קילוגרמים, והמהירות המקסימלית שלו היא 20 קמ"ש. הוא מסוגל להגיע בטעינה אחת למרחק של כ-25 קילומטרים הוא מצויד בבולם זעזועים קדמי, בלם חשמלי עם מערכת נגד נעילת בלמים, מערכת בקרת שיוט, פנסי LED חזקים, צמיגים גדולים, בלם מכני ותצוגת LED המציגה מהירות נסיעה, חיבור Bluetooth, מצב צריכת חשמל ואת רמת הסוללה. מחירו 2,990 שקלים.

ES2 מגיע למהירות מקסימלית של 25 קמ"ש ולמרחק של כ-25 קילומטרים בטעינה אחת. משקלו 12.5 קילוגרמים הוא מצויד בבולם זעזועים קדמי ואחורי, אורות LED קדמיים ואחוריים, תאורת LED תחתונה הניתנת לשליטה, בלם חשמלי עם מערכת נגד נעילת בלמים, מערכת בקרת שיוט, צמיגים גדולים וקשיחים, בלם מכני ותצוגת LED המציגה מהירות נסיעה, חיבור Bluetooth, מצב צריכת חשמל ורמת הסוללה. מחירו: 3,790 שקלים.

דגמי הרכינוע החדשים

משפחת mini Segway מתרחבת עם שני כלים חדשים, הנשלטים בעזרת מוט היגוי ברך. לשני הדגמים יכולת התחברות בעזרת Bluetooth לאפליקציה יעודית המציגה מידע חשוב לרוכב על הכלי ואפילו מאפשרת נעילה שלו מרחוק. הכלים מצויידים בצמיגים פנאומטיים גדולים, לנסיעה נוחה גם בדרכים משובשות, תאורת LED הניתנת להתאמה על ידי הרוכב ועמידות בפני מים. בנוסף, סדרת הרכינוע של סגוואי מאושרת לפי החוק לנסיעה על מדרכות ולא על הכביש.

סגוואי miniLITE, הדגם הקטן במשפחה, שוקל 12.5 קילוגרמים והוא מצויד בידית נשיאה נוחה מגומי, המאפשרת סחיבה של הכלי ממקום למקום. הוא מסוגל לנוע במהירות מקסימלית של 13 קמ"ש ולנסוע לטווח של עד 18 קילומטרים. זמן הטעינה שלו עומד על כשלוש שעות והוא עמיד למים בתקן IP54. מחירו: 1,990 שקלים.

סגוואי miniPLUS הוא הדגם הבכיר והמתקדם בקטגוריית המיני. משקלו 16 קילוגרמים הוא מסוגל לנוע במהירות מקסימלית של 13 קמ"ש ולנסוע לטווח של עד 35 קילומטרים, עם צמיגים גדולים במיוחד בקוטר 11 אינץ'. זמן טעינת הסוללה עומד על ארבע שעות והוא עמיד למים בתקן IP54 ו-IPX7. למיניפלוס תא אחסון אחורי, רמקול מובנה ושלט המאפשר שליטה מרחוק. הרכינוע הזה מסוגל להיכנס למצב "עקוב אחרי" ולעקוב אחריכם בלחיצת כפתור לכל מקום. מחירו 4,500 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully