וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיאס, אחי: הישראלים שוב השתלטו על תערוכת המובייל בברצלונה

כבר יותר משלושים שנה שתערוכת המובייל הגדולה בעולם מתקיימת בברצלונה, ומדי שנה אנחנו רואים איך הטכנולוגיה הישראלית, והישראלים, מצליחים להצית את הדמיון

עריכת וידאו:ניר חן

כמו ללכת ברמת החייל, רק בספרד - זו התחושה שמקבלים מדי שנה בתערוכת המובייל הגדולה בעולם, MWC שמתקיימת כבר יותר משלושים שנה בברצלונה; ומדי שנה, ההשתלטות הזו רק הולכת וגדלה. באזור הביתן הישראלי של מכון הייצוא שומעים כמעט רק עברית, אבל ישראלים אפשר למצוא בתערוכה הענקית בכל פינה, גם בביתנים של ענקיות הטכנולוגיה כמו אינטל וקוולקום, שמפתחות מוצרים מתקדמים בישראל, וגם בביתן הפגישות היוקרתי של אמדוקס, למשל.

מספרים לנו שישראל היא מעצמת סטארט-אפ וטכנולוגיה, ופה אפשר ממש לראות את זה - גם בכמות הישראלים שמציגים ועושים פה עסקים וגם בעניין הרב שהטכנולוגיה הישראלית מעוררת בקרב מבקרים ממדינות שונות.

הביתן הישראלי, בו מרוכזים הסטארט-אפים היותר קטנים שמציגים ב-MWC, כולל 65 חברות והוא חולש על שטח גדול, שלא היה מבייש אפילו חברה ענקית כמו סמסונג. השנה הגיע גם שר התקשורת, איוב קרא, וגם שגריר ישראל בספרד לחנוך את הביתן הישראלי.

בין המציגות הישראליות ניתן למצוא כאן את InfinityAR, המפתחת תוכנת מציאות רבודה שמשתלבת במשקפי מציאות רבודה (AR) של חברות אחרות. החברה מפתחת תוכנה שתוכל להשתלב בכל חומרה, לרבות משקפיים זולים, תוך שמירה על חווית משתמש איכותית. בחברה מייעדים את הטכנולוגית לתחומי הרפואה, הדרכות וגיימינג.

ביתן מכון הייצוא MWC 2018. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הביתן הישראלי, מאכלס 65 חברות וסטארט-אפים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ניתן למצוא בערוכה גם את חברת HopOn, שמפתחת ומטמיעה פתרונות תשלום וכירטוס מתקדמים בשוק התחבורה הציבורית. כך למשל בישראל ניתן פשוט לעלות על אוטובוס והאפליקציה תשלם במקומכם. עוד האפליקציה מאפשרת לבחור את אזור הנסיעה, או תקופת כרטיס הנסיעה מראש כמו כרטיס חופשי חודשי או שבועי ואז בסוף התקופה, המערכת תחייב על סמך השימוש בפועל.

חברה מעניינת נוספת שניתן למצוא כאן היא Eyesight Mobile Technologies, ספקית מובילה של טכנולוגיית ראייה ממוחשבת המאפשרת למכוניות ובתים "לראות ו"לחוש" את הנעשה סביבם. החברה שילבה את הטכנולוגיות שלה במכונית של סיאט, כך שהיא מאפשרת לראות האם הנהג עירני, רדום או מרוכז בנהיגה. בעולם הבית החכם הטכנולוגיה הזו תדליק את האור עם הכניסה לחדר, תדליק את המזגן ותתאים את הטמפרטורה לפי כמות הנוכחים בחדר ועוד.

אחד הביתנים המרשימים ביותר בתערוכה הוא של AppsFlyer, שהקימה ביתן נפרד מהביתן הישראלי של מכון הייצוא. במקום עוד מתחם לבן הקימה החברה פאב בסגנון המערב הפרוע, בן שתי קומות, עם ברז בירה, שמשרת את כל המבקרים, וויסקי על המדף וחנות מתנות שאפשר לקבל בה מוצרים ממותגים של החברה כמו חולצות וגרביים

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ביתן מכון הייצוא MWC 2018. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הישראלים באים להציג ולעשות עסקים. נוכחות גדולה שגדלה מדי שנה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
ביתן מכון הייצוא MWC 2018. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הטכנולוגיה של eyeSight הישראלית./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • MWC 2018

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully