וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השיקה ארבעה סמארטפונים חדשים, אחד מהם שכפול של אייפון X

על הנייר, סדרת זנפון 5 החדשה מציעה מפרט מתקדם במחיר נוח, אך המכשירים שבדקנו במסיבת העיתונאים היו רחוקים מהסטנדרט של מכשירי דגל היום. את מכשיר הדגל אפילו לא הביאו לאירוע

צלמים זמניים מורשים

חברת ASUS, שהסמארטפונים שלה לא ממש תפסו בישראל והייבוא הרשמי שלהם לארץ הופסק, הכריזה אמש על סדרת הסמארטפונים החדשה, ZenFone 5. באירוע שקיימה החברה במסגרת תערוכת המובייל הגדולה, MWC 2018 בברצלונה, חשפה אסוס ארבעה סמארטפונים עם מסכים גדולים, אחד מהם נראה בדיוק כמו אייפון X, אליו התייחסה אסוס באירוע בתור "טלפון הפרי", מבלי לציין את שמה של אפל. אבל כל זה מתגמד לעומת העובדה שמכשיר הדגל לא היה נוכח פיזית כלל וממשק הצילום קרס בהפעלה הראשונה של מכשיר אחר מהסדרה.

אסוס זנפון 5Z. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 5, נראה מוכר./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

ZenFone 5 מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' נטול שוליים עם יחס גוף-מסך של 90 אחוזים. הוא מצויד בערכת שבב סנאפדרגון 636 של קוולקום, עם יכולות בינה מלאכותית לשיפור ביצועים. יש לו מערך צילום אחורי כפול, עם חיישן של סוני IMX363, של 12 מגה פיקסל, זווית צילום רחבה של 120 מעלות, צילום HDR בלילה, זיהוי נוף ופנים על ידי בינה מלאכותית. הוא מאפשר נעילה ופתיחה קלה באמצעות תוכנת זיהוי פנים חכמה, אבל הוא בעיקר נראה כמו שכפול של אייפון X, יש לו אפילו את הגרסה של אסוס לאנימוג'י של אפל ול-AR אימוג'י של סמסונג, בשם ZeniMoji, המאפשר יצירת אימוג'ים אישיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אסוס זנפון 5. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 5 החדש. מנכ"ל אסוס התרגש לספר שהבליטה בראש המסך קטנה יותר מהבליטה של אפל ב-26 אחוזים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ל-ZenFone 5Z, שהוכרז אך אפילו לא הוצג פיזית במסיבת העיתונאים כנהוג, מסך בגודל 6.2 אינץ' באותו יחס מסך-גוף (90 אחוזים), מעבד סנאפדרגון 845 של קוולקום (כמו בגלקסי S9 החדש), וזיכרון עבודה של 8 גיגה RAM. הוא מגיע עם אחסון פנימי בנפח 256 גיגה ואת אותו מערך הצילום של זנפון 5 (חיישן של סוני, זווית רחבה, HDR בלילה וכו'). גם לו יש זיהוי פנים ותוכלו ליצור איתו ZeniMoji.

אסוס זנפון 5 לייט. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 5 לייט - עם ארבע מצלמות, שתיים מקדימה ושתיים מאחורה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ZenFone 5 Lite מגיע אם מסך בגודל 6 אינץ' ופאנל מסוג IPS ברזולוציית Full HD, שוליים דקים ויחס תצוגה של 18:9. יש לו מערך צילום כפול גם מקדימה וגם מאחורה, הכולל מצלמה קדמית כפולה עם חיישן IMX376 של סוני 20 מגה פיקסל, ומצלמה 16 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 120 מעלות. הוא מצויד בערכת השבב סנאפדרגון 630 של קוולקום, סוללה בקיבולת של 3,300 מיליאמפר-שעה וזיהוי פנים. הוא מצופה זכוכית מחוזקת משני צדדיו.

אסוס זנפון 5 מקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
זנפון 5 מקס. את מכשיר הדגל זנפון 5Z בכלל לא היה זמין באירוע ההשקה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ל-ZenFone Max מסך 5.5 אינץ', מצלמה אחורית כפולה של 13 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 120 מעלות ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. יש לו סוללה בנפח של 4,000 מיליאמפר-שעה, שאמורה להספיק ליותר מיום עבודה. גם הוא מצויד בטכנולוגיית זיהוי הפנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully