וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוויטר לא מפסיקים לצחוק על האישה שצבעה את עורה לכחול

4.3.2018 / 7:20

רבקה באטלר פרסמה ברשת החברתית תמונות של גופה שהפך כחול באמצעות "פצצת אמבטיה גלקסית" והפכה למושא ללעג: "הייתי 5 דקות באמבטיה ועכשיו אני דרדס מוזר. ממש צבעתי את עורי", צייצה

Jack Mull

בסרטון - ככה פועלת פצצת אמבטיה

רשת הטוויטר יכולה להיות יעילה מאוד, אך גם עוקצנית מאוד. רבקה באטלר הפכה לבדיחת טוויטר של ממש אחרי שטענה שפצצת אמבטיה גלקסית שנרכשה בחברת קרוגר הפכה את עורה לכחול מהצוואר ומטה. "הייתי באמבטיה במשך חמש דקות בלבד ועכשיו אני נראית כמו דרדס מוזר", צייצה רבקה ביום ראשון, "אני ממש צבעתי את העור שלי".

רבקה באטלר. צילום מסך,
דרדסית כחולה. רבקה באטלר/צילום מסך

הציוץ ההזוי של רבקה התפשט בטוויטר כמו אש בשדה קוצים ובאטלר הפכה למושא ללעג ובדיחות על כך שהיא קנתה את הסיפור הזה והאמינה שעורה הפך לכחול. עבור הרבה אנשים עורה של רבקה הזכיר את הסצנה מהסיטקום האמריקאי "משפחה בהפרעה" (Arrested Development), שם טוביאס צבע את עורו לכחול.

גיף טוביאס כחול. אתר רשמי
גיף טוביאס כחול/אתר רשמי

אבל רבקה לא לבד. מסתבר שפצצות אמבטיה שצובעות את העור הפכו לתופעה של ממש כשבחורה נוספת פרסמה בטוויטר תמונה שלה צבועה בוורוד אחרי שהשתמשה בפצצת אמבטיה של "לוש קוסמטיקס". באטלר לא צריכה לדאוג יותר מדי. העור שלה יחזור לצבעו הטבעי בקרוב ואנחנו נוכל בינתיים קצת לצחוק מהתופעה הזו.

מה אתם אומרים על הצבע הזה?

ההסתלבטויות ברשת בעיצומן

כן כן, מצחיק מאוד

פיתרון יצירתי, לא?

סצינה שמאוד מזכירה את המקרה שלנו

חה, חה

  • עוד באותו נושא:
  • פצצת סבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully