וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סמארטפונים: הגאדג'טים המגניבים שנתקלנו בהם בתערוכת המובייל

מייקי לוי ואורן דותן, ברצלונה

28.2.2018 / 15:42

ברחבי התערוכה אפשר למצוא אינספור חידושים ופיתוחים מעולם המציאות המדומה והמציאות הרבודה, הבית החכם, רובוטים לשימושים שונים וגם הרבה כלי רכב חכמים

עריכת וידאו:ניר חן

תערוכת המובייל הענקית בברצלונה, MWC, מתקיימת כבר יותר משלושים שנה אבל בשנים האחרונות המילה מובייל כבר לא מייצגת רק סמארטפונים. ברחבי התערוכה אפשר למצוא אינספור חידושים ופיתוחים מעולם המציאות המדומה והמציאות הרבודה, הבית החכם, רובוטים לשימושים שונים וגם הרבה כלי רכב חכמים. התערוכה פתוחה במשך חמישה ימים אבל אדם אחד לא מסוגל להספיק לראות הכול ולנסות את כל ההדגמות, גם אם הוא יסתובב פה כל היום. אלה הגאדג'טים המגניבים שנתקלנו בהם.

רובוט של חברת Vestel הטורקית, בעל ידיים עם טווח תנועה גדול, כמעט כמו של בן אדם, ומסך מגע ידידותי שנועד לסייע לנוסעים בנמלי תעופה ותחנות רכבת.

וסטל חברה טורקית ליצור מכשירים ביתיים ומקצועיים בעולם האלקטרוניקה, מכשירי חשמל ומוצרים טכנולוגים המספקים אינפורמציה. החברה הציגה רובוט בעל ידיים עם טווח תנועה גדול, כמעט כמו של בן אדם.. אורן דותן, מערכת וואלה!
וסטל חברה טורקית ליצור מכשירים ביתיים ומקצועיים בעולם האלקטרוניקה, מכשירי חשמל ומוצרים טכנולוגים המספקים אינפורמציה. החברה הציגה רובוט בעל ידיים עם טווח תנועה גדול, כמעט כמו של בן אדם./מערכת וואלה!, אורן דותן

מראה חכמה של Vestel, המציגה את היומן, מזג אוויר ועוד אינפורמציה שימושית ישירות על המראה.

מראה חכמה של VESTEL. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מראה חכמה של VESTEL/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

סימולטור של יצרנית הרכב סיאט מספק זווית של 360 מעלות, הגה שמתאים את ההתנגדות אבל בעיקר חוויית נהיגה מאוד ריאליסטית.

סימולטור של חברת סיאט המספק זווית של 360 מעלות, הגה שמתאים את ההתנגדות שלו לבדיוק איך שאתם אוהבים לנהוג. אתר רשמי
סימולטור של חברת סיאט המספק זווית של 360 מעלות, הגה שמתאים את ההתנגדות שלו לבדיוק איך שאתם אוהבים לנהוג/אתר רשמי

משקפי המציאות הרבודה האלגנטיים (יחסית) של vuzix תומכים כעת גם בעוזרת הווירטואלית של אמזון, אלקסה, ומציגים מידע על גבי מסך שמותקן בתוך העדשה הימנית, ולמעשה מרחף באוויר מולנו.

חברת vuzix מייצרת משקפי מציאות רבודה שמגיעים עם עיצוב אלגנטי ותומכים בעוזרת הוירטואלית של אמזון, האלקסה. אורן דותן, מערכת וואלה!
חברת vuzix מייצרת משקפי מציאות רבודה שמגיעים עם עיצוב אלגנטי ותומכים בעוזרת הוירטואלית של אמזון, האלקסה/מערכת וואלה!, אורן דותן

yuneec הציגה את הרחפנים הגדולים במיוחד שלה, המיועדים לשימושים מקצועיים ופרטיים.

yuneec מייצרת רחפנים מקצועיים וגם לשימושים פרטיים. מדובר ברחפנים גדולים וחריגים בגודלם שמגיעים עם קונסולה מרשימה. אורן דותן, מערכת וואלה!
yuneec מייצרת רחפנים מקצועיים וגם לשימושים פרטיים. מדובר ברחפנים גדולים וחריגים בגודלם שמגיעים עם קונסולה מרשימה/מערכת וואלה!, אורן דותן

חברת optofidelity מייצרת ראש רובוטי מיוחד (שנראה גם מגניב במיוחד), המיועד למפתחי משקפי המציאות המדומה. הראש מצויד בחיישנים שעוזרים לחברות לנתח את המשקפיים ולשפר אותן.

חברת optofidelity מייצרת ראש מיוחד שנועד למפתחי משקפי המציאות המדומה. הראש המיוחד מגיע עם חיישנים שעוזרים לחברות לנתח את המשקפיים ולשפר אותן. אורן דותן, מערכת וואלה!
חברת optofidelity מייצרת ראש מיוחד שנועד למפתחי משקפי המציאות המדומה. הראש המיוחד מגיע עם חיישנים שעוזרים לחברות לנתח את המשקפיים ולשפר אותן/מערכת וואלה!, אורן דותן

מראה חכמה נוספת של חברת Solos mirror מיועדת לחובבי הכושר, ובתערוכה קיבלנו הדגמה שגרמה לנו להזיע. המראה אמרה לנו איך להתעמל, עודדה אותנו להמשיך בכל הכוח ובסיום הפעילות, היא גם מדדה לנו את הדופק.

Solos mirror מייצרת מראות כושר ובתערוכה קיבלנו הדגמה למראה שגרמה לנו להזיע. אחרי סיום הפעילות, היא גם מדדה לנו את דופק הלב.. אורן דותן, מערכת וואלה!
Solos mirror מייצרת מראות כושר ובתערוכה קיבלנו הדגמה למראה שגרמה לנו להזיע. אחרי סיום הפעילות, היא גם מדדה לנו את דופק הלב./מערכת וואלה!, אורן דותן

המצלמה התרמית של חברת FLIR מתחברת לסמארטפון ומאפשרת לכל אחד לזהות שינויי טמפרטורה בסביבה. כן, כולל לאתר מי שיחרר.

חיישן תרמי נייד של FLIR. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מי שחרר?/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מכונית הקונספט של מרצדס, סוג של סמארט עתידנית במיוחד, היא הצצה למכונית שהחברה חוזה שתהיה לנו בשנת 2030. אז המכוניות יהיו אוטונומיות, מלאות במסכים ויוכלו לתקשר גם עם הולכי הרגל.

מכונית הקונספט של מרצדס, הצצה עתידית למכונית של שנת 2030 שבה המכוניות יהיו אוטונומיות, מלאות במסכים ויוכלו לתקשר גם עם הולכי הרגל בחוץ. אורן דותן, מערכת וואלה!
מכונית הקונספט של מרצדס, הצצה עתידית למכונית של שנת 2030 שבה המכוניות יהיו אוטונומיות, מלאות במסכים ויוכלו לתקשר גם עם הולכי הרגל בחוץ/מערכת וואלה!, אורן דותן

האייפון הזה סופג מכות פטיש כבר שלושה ימים, מהבוקר עד הערב, ולא נסדק אפילו פעם אחת. הוא עושה את זה בזכות ציפוי נוזלי, שמורחים על המסך ולאחר שהוא מתייבש הוא מעניק הגנה מפני מכות ושריטות. בנוסף הציפוי דוחה רטיבות.

מדובר בציפוי נוזלי שמתייבש על גבי הזכוכית ומעניק הגנה מפני שברים ושריטות. בהדגמה אנחנו רואים פטיש שנופל על האייפון ומדגים עמידות מרשימה ודוחה רטיבות. אורן דותן, מערכת וואלה!
מדובר בציפוי נוזלי שמתייבש על גבי הזכוכית ומעניק הגנה מפני שברים ושריטות. בהדגמה אנחנו רואים פטיש שנופל על האייפון ומדגים עמידות מרשימה ודוחה רטיבות/מערכת וואלה!, אורן דותן

ראינו הרבה קירות לדים ענקיים ברחבי התערוכה אבל קיר כזה עדיין לא ראינו. קיר הקוביות הדינמי של חברת הסלולר SK Telcom הקוריאנית מציג את התוכן בצורה כל כך מרשימה שקשה היה להתעלם מהביתן שלה.

ראינו עד כה הרבה קירות עם לדים אבל קיר כזה עדיין לא ראינו. מדובר בקיר לדים שיוצאים החוצה. על המיצג המרשים אחראית חברת הסלולר SK Telcom הקוריאנית. אורן דותן, מערכת וואלה!
ראינו עד כה הרבה קירות עם לדים אבל קיר כזה עדיין לא ראינו. מדובר בקיר לדים שיוצאים החוצה. על המיצג המרשים אחראית חברת הסלולר SK Telcom הקוריאנית/מערכת וואלה!, אורן דותן

הרשת הסלולרית של יפן הציגה רובוט עם זרועות בעלות טווח תנועה אנושי, המחקה את המפעיל שלו. המפעיל עומד במקום בטוח, עוטה כפפות מיוחדות ומשקפת 360 מעלות שמאפשרת לו לחוש כאילו הוא הרובוט ולשלוט בו בצורה אינטואיטיבית.

הרשת הסלולרית של יפן ביצעה תצוגת תכלית שבה הציגה רובוט עם זרועות שמבצע תנועות זהות של הבן אדם שעומד לידו ועוטה כפפות מיוחדות. אורן דותן, מערכת וואלה!
הרשת הסלולרית של יפן ביצעה תצוגת תכלית שבה הציגה רובוט עם זרועות שמבצע תנועות זהות של הבן אדם שעומד לידו ועוטה כפפות מיוחדות/מערכת וואלה!, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully