וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נסגר חשבון האינסטגרם של מלך המסיבות ששוכב עם 4 נשים בלילה?

3.3.2018 / 0:15

חשבון האינסטגרם הידוע לשמצה, "אחוזת קנדי שופ", ירד מהאוויר עקב פרסום תמונות בלתי הולמות של נשים חוגגות בביקיני לצד הקנדימן, שמצידו טוען שזו אפליה וששונאיו עומדים מאחורי המהלך

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

@candyshopmansion

חשבון האינסטגרם של אחוזת קנדימן - הנמצאת בבעלותו של הטייקון האוסטרלי טראוורס ביינון - נסגר ללא אזהרה מוקדמת ב-10 בפברואר, וכל ניסיונותיו להבין מדוע נחסם לא נענו על ידי מנהלי הרשת החברתית. עמוד האינסטגרם הידוע לשמצה, "אחוזת קנדי שופ", מציג בין היתר תמונות מהמסיבות הראוותניות שהוא מארגן באחוזה שלו - הכוללות המון נשים בביקיני או פחות מזה סובבות סביבו וישנות איתו.

איש העסקים האוסטרלי ומנכ"ל חברת הטבק FreeChoice חי חיי עושר ומציג לראווה בעמוד האינסטגרם של האחוזה - כמו גם בעמוד האינסטגרם האישי שלו שנותר פתוח - תמונות שלו מבלה לצד נשים יפות וערומות, נוסע במכוניות יוקרה, שופך כסף לכל כיוון - ועושה הכל כדי להוכיח לעולם שהוא יורשו האמיתי של יו הפנר המנוח.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עבר את הגבול: הטייקון פרסם תמונות של נשים ערומות מקועקעות ועורר סערה

לכתבה המלאה

מלך המסיבות בן ה-45 ירש ממשפחתו את אימפריית הטבק Free Choice. הוא התחתן ב-2011 ומתגורר באחוזה מפוארת בגולד קוסט עם אשתו וארבעת ילדיו. זה לא מפריע לו (לדבריו) לבלות על בסיס יומי עם נשים אחרות. הרבה נשים אחרות. לטענתו, הוא חולק את המיטה עם לפחות ארבע נשים שונות מדי לילה, כולל אשתו טישה ביינון, אותה הוא פגש במסיבת ה"קנדישופ" הראשונה בשנת 2009. "אני לא ישן הרבה", הוא סיפר, "אני חושב שאני ממציא תנוחות מיניות חדשות כל שבוע. חדר השינה הוא לא בשבילי, הוא נועד לגרות את הבנות. להיות טוב במיטה זה לא למעני".

כעת הוא צריך להתמודד עם העובדה שעמוד האינסטגרם הפופולארי שלו, שכולל יותר מ-800 אלף עוקבים, ירד מהאוויר בגלל תכנים בלתי הולמים. הוא טוען לזכותו שהתמונות האחרונות שפורסמו בעמוד לא היו פרובוקטיביות כלל - ולכן הוא חושד שאויביו דיווחו למנהלי הרשת החברתית במכוון כדי לפגוע בו. הוא אמר ל-Courier Mail: "פנינו לאינסטגרם ולא קיבלנו עד עכשיו שום תגובה לגבי מדוע ואיך ניתן להחזיר את החשבון לאוויר. זה די גרוע בהתחשב במספר העוקבים שהיה למותג שלנו. לא היה שום דבר בעייתי בפוסטים האחרונים שהעלנו. זה נראה כמו מעשה מכוון, אבל תגובה או הסבר מאינסטגרם יעזור לנו להבין".

מנהלת החשבון, בלינדה גווין, אמרה לדיילי מייל אוסטרליה: "זה פוגע בנו, כי היינו בדיוק בעיצומו של תהליך שיווקי. זו אפליה כי לחשבונות אחרים שם בחוץ יש תוכן הרבה יותר בעייתי משלנו". היא הוסיפה: "אינסטגרם היא הדרך שלנו לתקשר עם המעריצים. יש כנראה חבורה של שונאים שם בחוץ שדיווחו עלינו. אנחנו בדיון עם עורכי הדין שלנו כדי לשקול את הצעדים הבאים".

לבסוף, לאחר כשבועיים, חזר החשבון לפעילות והקנדימן פרסם את התמונה הזו בה כתב "לכל השונאים שלי, מכל הלב - אני לא שם עלייכם ז"

טראוורס חי במערכת יחסים פוליאמורית. למרות שהוא נשוי, הוא הקים לעצמו סוג של הרמון - וטוען שיש לו 10 חברות ושבכל לילה הוא מבלה עם 4 נשים שונות. "טראוורס הוא בדרן פרובוקטיבי - אין גבולות שהוא לא יחצה", נכתב באתר הבית של האחוזה, "נשים יפות, בגדי מעצבים ומכוניות יוקרה לא מגדירות את טראוורס . מה שמגדיר אותו הוא הרצון שלו לשבור את הכללים, לאתגר את המוח ולהגדיר מחדש את תחום השעשועים". טראוורס תיאר עצמו פעם כ"שילוב של גטסבי הגדול, יו הפנר, הזאב מוול סטריט, איירון מן וורסצ'ה". לא פעם נערכו השוואות בין אורח החיים הנהנתני שלו לזה של דן בילזריין, "מלך האינסטגרם".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully