וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם עדכון מגניב לווטסאפ

1.3.2018 / 10:35

כבר התרגלנו לשמוע שפייסבוק מעתיקה פיצ'רים מסנאפצ'ט, והפעם היא עושה את זה שוב אבל בניגוד לסטטוס של ווטסאפ, שלא באמת הפך לפופולרי, האפשרות הזו הייתה צריכה להיות בווטסאפ כבר ממזמן

מערכת וואלה!

(בסרטון: ליאור נאור מסביר איך מוחקים הודעה בווטסאפ)

עדכון (2 במרץ): הסטיקרים זמינים גם למשתמשי אנדרואיד ולא רק למשתמשי אייפון. הפעם לקח לווטסאפ יום אחד בלבד להפיץ את העדכון לכולם.

בשנה האחרונה זכינו לשדרוגים רבים בווטסאפ, שנטשה את מעמדה כאפליקציה יחסית בסיסית לשליחת מסרים, בראשם האפשרות למחוק הודעה שכבר הגיעה ליעד, וכדרכה של פייסבוק (הבעלים של ווטסאפ) בשנים האחרונות, היא ממשיכה להעתיק פיצ'רים מוצלחים מאפליקציות מתחרות, ובעיקר מסנאפצ'ט.

סנאפצ'ט מצדה לא מצליחה באמת לצמוח ולגייס משתמשים חדשים, וממשיכה בלית ברירה לחטוף מכה אחר מכה. בעדכון האחרון ששחררה ווטסאפ למשתמשי אייפון (גרסה 2.18.30), וצפוי גם להגיע למשתמשי אנדרואיד בהמשך, קיבלו המשתמשים את האפשרות להוסיף אימוג'י, סטיקרים, מיקום מדויק ושעה על התמונה.

האפשרות נמצאת תחת אייקון האמוג'י בעת בחירת תמונה, כך שנדרשות בסך הכול שתי לחיצות על מנת להגיע אליה. ניתן לשחק עם גודל הסטיקרים ולמקם אותם בצורה חופשית על גבי התמונה או הסרטון.

במקביל לעדכון, ששחררה לכלל המשתמשים ב-iOS, הפיצה ווטסאפ גם גרסת בטא חדשה למשתמשי אייפון ואנדרואיד עם כמה אפשרויות חדשות - שייתכן ויתווספו בגרסאות עתידיות. בגרסת הניסוי בוחנת ווטסאפ את האפשרות ליידע על הודעה שהועברה למשתמש, ממשתמש אחר, תחת סעיף "הודעה שהועברה". הפיצ'ר הזה עשוי לחסוך הרבה ספאם, וגם להתריע מפני שמועות ומכתבי שרשרת.

תכונה נוספת, שהתגלתה בגרסת הבטא וצפויה להשתחרר אולי בעתיד הקרוב, מרמזת על שיחות וידאו מרובות משתתפים - תכונה עלייה ווטסאפ עובדת מזה תקופה. לפי כל הסימנים, נראה שהחברה כבר מוכנה לשחרר את האפשרות הזו לכלל המשתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אימוג'י בווטסאפ. צילום מסך
אופציה מוכרת, אבל ממש נחמד שיש אותה גם בווטסאפ עכשיו./צילום מסך
סטיקרים בווטסאפ. צילום מסך / אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
אפשר להצמיד גם שעה ומיקום./מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך / אריק שיינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully