וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק משיקה בישראל את הפיצ'ר שימצא לכם עבודה חדשה

1.3.2018 / 10:48

עסקים יוכלו להציע בקרוב משרות בעמוד הפייסבוק שלהם, לנהל את הפניות ולתקשר עם המועמדים, כולל תזמון ראיונות ושליחת תזכורות אוטומטיות, ישירות דרך המסנג'ר

יח"צ - חד פעמי

זמן קצר לאחר השקת Marketplace בישראל, הרשת החברתית מרחיבה את סל הכלים למעסיקים ומחפשי עבודה ביותר מ-40 מדינות עם Facebook Jobs, כך שיהיה קל יותר להגיש מועמדות לעבודה ישירות דרך פייסבוק. הכלי יהיה זמין בישראל, לפי פייסבוק, בשבועות הקרובים ולמעשה מדובר בפיצ'ר נוסף בתוך העולם של מרקט פלייס.

עבור מחפשי עבודה, ניתן למצוא משרות פתוחות דרך הפלטפורמה של Jobs בכתובת facebook.com/jobs או על ידי הקלקה על Jobs ב-Marketplace או באמצעות טאב משרות בדפים של בתי עסק. לאחר איתור המשרה הרצויה, ניתן להגיש בקשת מועמדות שתכלול מידע מהיסטוריית התעסוקה של המשתמש ומידע נוסף מחשבון הפייסבוק. ניתן יהיה לערוך ולשנות את הבקשה לפני שליחה, ובסיום שלב זה תיפתח שיחת מסנג'ר עם הדף העסקי של העסק אליו נשלחה הבקשה.

המועמד לתפקיד מסוים יוכל ליצור קשר ישיר עם המעסיק ולאשר את קבלת המידע שהועבר. עסקים יוכלו לראות רק מידע שהמועמד מספק להם ישירות, ומידע שזמין באופן ציבורי בפרופיל הפייסבוק של אותו מועמד. כדי להישאר מעודכנים ניתן גם להירשם להתראות למשרות חדשות שמתפרסמות.

עבור מעסיקים, המחפשים עובדים, הפלטפורמה מאפשרת ליצור מודעות דרושים ישירות מהאתר שלהם עם פרטים כמו שם המשרה, סוג המשרה (מלאה, מתמחה, משרה חלקית), שכר ועוד. הצעות העבודה יופיעו בכמה מקומות בפייסבוק כולל בדף עסקי, בפלטפורמת Jobs, ב- Marketplace וב- News Feed .

הצעות העבודה יכולות להופיע בפיד הכללי של דף עסקי, ופייסבוק תרצה שבעל העסק ישלם לה עבור קידום הפוסטים בתשלום בפיד של מועמדים פוטנציאליים, לפי קטגוריות סינון שבוחר העסק. עסקים יכולים גם לנהל את הפניות ולתקשר עם המועמדים, לרבות תזמון ראיונות ושליחת תזכורות אוטומטיות, ישירות דרך המסנג'ר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פייסבוק. ShutterStock
הגשת המועמדות, וכל ההתקשרות יתבצעו דרך הפלטפורמה של פייסבוק./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully