וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקנו עם סמסונג דקס החדש שהופך את הסמארטפון למחשב נייח

בדומה לשנה שעברה, לצד מכשיר הדגל החדש גלקסי S9 השיקה סמסונג גם את הדור החדש של תחנת העגינה שלה Dex. החוויה מזכירה שימוש בפי.סי. עם ווינדוס 8, רק בלי לקנות מחשב

צלמים זמניים מורשים

מה יש למחשב שאין לסמארטפון? מסך גדול, מקלדת מלאה ורחבה ו... זהו בעצם. מכשירי פרימיום כיום מציעים כוח עיבוד רב מאוד, רכיבי קישוריות, ממשק מובנה ולמעשה כל מה שמחשב מציע. לפני כמה שנים מוטורולה הכריזה על תחנת עגינה שהופכת את הסמארטפון ללפטופ, אך מאחר והייתה איטית, המוצר לא זכה לפופולריות והחברה ויתרה עליו.

בשנה שעברה הרימה סמסונג את הכפפה והציגה את ה-Dex - תחנת עגינה אלגנטית וקטנה שמאפשרת להשתמש ביכולות של הגלקסי בתור מחשב שולחני, לכל דבר. השנה, בתערוכת המובייל הענקית בברצלונה, MWC 2018, הכריזה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, לצד שני מכשירי הדגל החדשים, גלקסי S9 ו-S9 פלוס, על הדור השני של תחנת העגינה.

ה-Dex החדש , שיחולק בישראל כמתנה יחד עם הגלקסי החדש, עוצב בצורה אלגנטית יותר אך עם פחות חיבורים. יש לו שני חיבורי USB, חיבור HDMI התומך ברזולוציה של 4K ומאוורר, למקרה שהסמארטפון יתחמם יתר על המידה. הוא תומך במכשירי גלקסי S9, גלקסי נוט 8 וגלקסי S8. בדגם הזה החברה ויתרה על החיבור הישיר לאינטרנט, שהיה ב-Dex הקודם. המאוורר שהתווסף לדגם הזה יקרר את הסמארטפון וידאג לשמור על ביצועים מיטביים.

סמסונג דקס 2. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ברגע שמצמדים את הסמארטפון לתחנת העגינה, אפשר להתחיל לעבוד כמו על מחשב נייח. מזכיר את ווינדוס 8, אגב./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

תחנת העגינה החדשה של סמסונג מאפשרת לוותר על המחשב הביתי, ולשמור על רצף עבודה על הסמארטפון, בהנחה שהשימושים שלכם לא מורכבים במיוחד. תחנת העגינה, כאמור, תומכת ברזולוציית 4K, מה שאומר שאפשר גם לשחק במשחקים ברזולוציה הזאת, ולצפות בסרטים באיכות גבוהה.

תוך כמה שניות, מהרגע שמכניסים את הגלקסי לדקס, הוא מתחיל לפעול. על המסך הגדול אפשר לעבוד עם אפליקציות אופיס (וורד, אקסל, פאוור פוינט) שנותנות תחושה של מחשב הנייח. הממשק הגרפי נוח מאוד ואין כל כך הרבה הבדלים מווינדוס 8. מאידך, הביצועים אמורים להיות משופרים כך שאולי בקרוב יהיו אפליקציות חדשות ומורכבות יותר.

ברגע שלוחצים על שורת המשימות של סמסונג נפתחת מגירת האפליקציות. הממשק הוא הכלאה בין ווינדוס לגרסת דסקטופ של אנדרואיד. מבחר האפליקציות יחסית גדול ואם אתם מחפשים בעיקר כלי עבודה, לא תתקשו למצוא את מבוקשכם. דפדפן כרום נראה בדיוק כמו בפי.סי שלכם, ורציפות העבודה באמת הופכת את האופציה הזו לאטרקטיבית.

גילוי נאות: עורך וואלה! TECH היה אורח של סמסונג בתערוכה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סמסונג דקס 2. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הדור השני של סמסונג Dex./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully