וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר את הרשת: ישראלי נזרק ממקדונלדס כי ביקש להאכיל הומלס. צפו

4.3.2018 / 9:46

סיפורו של יוסי גאלו, הישראלי שתיעד כיצד זורקים חסר בית ממסעדה בגלל מראהו, זוכה לוויראליות אדירה בימים האחרונים. רק בפייסבוק הסרטון נצפה כבר 84 מיליון פעמים

צילום מסך

רשת המזללות הענקית מקדונלדס מתמודדת בימים האחרונים עם זעם הגולשים, לאחר שתיעוד מסניף בדרום קרוליינה הפך לוויראלי. בתיעוד של הישראלי, יוסי גאלו, נראית שוטרת מסלקת אדם חסר בית בשם ג'יימס אוונס מהסניף, בעוד הוא שומר על שקט ולא מנסה להתנגד. מי שלחם עבורו בקולניות היה גאלו, שנכנס עם אוונס לסניף כדי לקנות לו ארוחה וסולק יחד איתו.

הם גורשו מהסניף בטענה להסגת גבול, ולפי הדיווחים מנהל הסניף לא התנצל והאשים את גאלו בתקרית. בסרטון, שפורסם בפרופיל הפייסבוק של גאלו עם הכיתוב "לפעמים אני שונא את העולם", צפו כבר יותר מ-84 מיליון גולשים. המקרה דווח בהרחבה בכלי התקשורת בארה"ב, והגיבו אליו כ-257 אלף בני אדם רק בעמוד של גאלו.

תקרית מקדונלדס יוסי גאלו. צילום מסך
השוטרת זוכה לגיבוי מהרשויות, אבל לא מהגולשים./צילום מסך

בתיעוד ניתן לשמוע את גאלו מבקש להסביר כי הם בסך הכול נפגשו לראשונה ברחוב ונכנסו לאכול בסניף על חשבונו. גאלו נדרש לעזוב את הסניף מבלי שסיים לאכול או קיבל החזר. אוונס אמר בראיון כי "התחלתי לבכות, הם הפלו אותי כי אני הומלס אבל לא ביקשתי שום דבר מאף אחד". כאמור, גאלו הדגיש בסרטון כי הוא זה שהציע לרכוש את הארוחה.

שלושה ימים לאחר מכן, ובעקבות ביקורת שספגה גם המשטרה לצד הנהלת מקדונלדס, פרסמה משטרת העיירה מירטל ביץ' את התיעוד ממצלמת הגוף של השוטרת שסילקה את אוונס וגאלו מהסניף. גם ראשת העיר של מירטל ביץ' הגיבה לתקרית הוויראלית וגיבתה את המשטרה: "אני מאמינה במשטרה שלנו. אני יודעת כמה הם עובדים עם קהילת חסרי הבית שלנו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully