וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיקת הודעה שנשלחה: ווטסאפ זונחת את מגבלת 7 הדקות

5.3.2018 / 3:25

בגרסת הבטא הניסיונית שהפיצה ווטסאפ לאנדרואיד, כדי לבחון את השינוי האפשרי, מעניקה האפליקציה למשתמשים הרבה יותר זמן להתחרט

מערכת וואלה!

אחרי שנה של ניסויים, השיקה בחודש אוקטובר 2017 ווטסאפ את הפיצ'ר שיותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם חיכו לו - האפשרות למחוק הודעות שכבר נשלחו והגיעו ליעד. האפשרות "מחק אצל כולם" (Delete for Everyone) זוכה לפופולריות אך היא הגבילה מאוד את המשתמשים.

עד כה הגבילה ווטסאפ את המשתמשים, שרוצים למחוק הודעה, בפרק זמן של שבע דקות (420 שניות). בגרסת הבטא הניסיונית (מספר גרסה 2.18.69), שהפיצה ווטסאפ לאנדרואיד כדי לבחון את השינוי האפשרי, מעניקה האפליקציה למשתמשים עד 4,096 שניות (68 דקות ו -16 שניות) כדי למחוק את ההודעה שנשלחה והגיעה ליעדה.

תכונה נוספת, שהתגלתה בגרסת הבטא וצפויה להשתחרר אולי בעתיד הקרוב, מרמזת על שיחות וידאו מרובות משתתפים - תכונה עלייה ווטסאפ עובדת מזה תקופה. אפשרות נוספת שבוחנת החברה בגרסת בטא היא דיווח על הודעות שרשרת והודעות שהועברו, כמו שהן על ידי השולח, ממקור אחר.

ווטסאפ. ShutterStock
בקרוב יהיה לנו הרבה יותר זמן להתחרט./ShutterStock

כדי לבצע מחיקה של הודעה, צריך לסמן אותה (או כמה הודעות יחד) בלחיצה ארוכה, לאחר מכן ללחוץ על אייקון פח הזבל ואז לבחור ב"מחק אצל כולם" (Delete for Everyone). הפיצ'ר מאפשר למחוק גם הודעות טקסט פרטיות, גם הודעות בקבוצות וגם קבצי מדיה - קול, וידאו או תמונה; במקום ההודעה שנמחקה, כתוב "הודעה זו נמחקה" (This message was deleted).

בסוף השבוע זכו משתמשי ווטסאפ בשדרוג בדמות סטיקרים של אימוג'י אותם ניתן להצמיד לתמונות ישירות בממשק האפליקציה לפני השליחה. האפשרות הזו אמנם מוכרת מאפליקציות אחרות, אבל כשהיא מובנית בווטאספ היא הופכת להרבה יותר זמינה. כדי להוסיף אימוג'י לתמונה, בעת בחירת תמונה, כנסו לתפריט האימוג'י בראש המסך. ניתן לשחק עם גודל הסטיקרים ולמקם אותם בחופשיות על גבי התמונה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמנו את ההודעה, ולחצו על אייקון פח הזבל. לאחר מכן לחצו על "מחק אצל כולם"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית הודעה שנמחקה אצל כולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully