וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יורה על עובדי אפל וגוגל עם רובה אוויר כבר כמה חודשים?

6.3.2018 / 9:33

המשטרה טרם איתרה את היורה המסתורי, שעושה שימוש ברובה אוויר (BB) היורה כדוריות מתכת ומתמקד באוטובוסים המסיעים עובדים לעבודה וחזרה הביתה. עד כה לא היו נפגעים אך נגרם נזק לאוטובוסים

אתר רשמי

(בסרטון: משרדי גוגל סינגפור)

בחודשיים האחרונים סובלים עובדי שתיים מענקיות הטכנולוגיה מעמק הסיליקון, אפל וגוגל, מתקיפות חוזרות ונשנות של צלף אלמוני, היורה בהם בדרך לעבודה. התנאים שמקבלים עובדי החברות נוחים מאוד, אבל נראה שהפעם החסרונות עולים על היתרונות.

המשטרה טרם איתרה את היורה המסתורי, שעושה שימוש ברובה אוויר (BB) היורה כדוריות מתכת ומתמקד באוטובוסים המסיעים עובדים לעבודה וחזרה הביתה. קצה החוט העיקרי כרגע הוא זיהוי הרכב מתוכו ככל הנראה בוצע הירי. היורה החל לפעול בחודש ינואר והוא עדיין פעיל; עד כה לא דווח על נפגעים בנפש, למרבה המזל, אך יותר מפעם אחת היורה ניפץ שמשות וגרם לנזק לאוטובוס.

מי יורה על עובדי אפל וגוגל. צילום מסך
עד כה נרשמו עשרים תקריות ירי עם רובה אוויר, שיורה כדוריות מתכת./צילום מסך

חשוב לציין שהיורה קצת פחות בררן ומאז ינואר נרשמו עשרים אירועי ירי, חמישה מתוכם לעבר ההסעה של אפל וגוגל. "אנחנו לוקחים את המקרים האלה ברצינות, כל ירי לעבר רכב נוסע מהווה סכנה לציבור", אמר נציג משטרת התנועה באזור.

כל המעורבים נקטו בכל אמצעי הזהירות על מנת לשמור על בטיחות הנוסעים: שינו את מסלולי הנסיעה של האוטובוס, שלחו אוטובוסים ריקים להטעות את היורה וקציני ביטחון סמויים מצטרפים לנסיעות, כדי להגיב בזמן אמת במקרה של ירי. חברת האוטובוסים אף הציעה פרס בסך 10,000 דולרים למי שיאתר את זהות היורה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מי יורה על עובדי אפל וגוגל. צילום מסך
לא היו נפגעים אך נגרם נזק לאוטובוסים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully