וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתמחים בנטוורקינג": כנס NOAH מגיע לתל-אביב לראשונה

7.3.2018 / 7:21

לכנס, שייערך בימים שלישי ורביעי בשבוע הבא באומן 17 בתל-אביב, יגיעו במיוחד יותר מ-200 מנהלים בכירים ומשקיעים מחברות בינלאומיות

יח"צ - חד פעמי

חברת NOAH, המתמחה בייעוץ עסקי לחברות וארגון כנסים לבכירים, תקיים בפעם הראשונה את כנס NOAH בתל-אביב. מטרת הכנס היא לחבר את חברות הסטארט-אפ הישראליות עם תאגידים גדולים ומשקיעים פוטנציאליים. במהלך הכנס יציגו על הבמה יותר משבעים חברות ישראליות בתחומים מגוונים כמו למידת מכונה, בינה מלאכותית, ביג דאטה, טכנולוגיה פיננסית, בלוקצ'יין וקריפטו, מכוניות אוטונומיות ועוד.

הכנס ייערך בימים שלישי ורביעי בשבוע הבא (13-14 במרץ) באומן 17 בתל-אביב. תל אביב היא העיר השלישית שזוכה לארח את הכנס. NOAH לונדון מתקיים משנת 2009 ו-NOAH ברלין מתקיים מאז שנת 2015. "אנשים באים אלינו לשני דברים - בשביל הדוברים הנהדרים וכי אנחנו מציעים פלטפורמה טובה לבכירים להיפגש זה עם זה ולעשות נטוורקינג", אומרים מארגני הכנס. "אנחנו אוהבים להגיד שהקהל הוא הבמה, ואנחנו מקדישים מחשבה רבה כדי להביא את האנשים הנכונים".

לכנס יגיעו במיוחד יותר מ-200 מנהלים בכירים ומשקיעים מחברות בינלאומיות. לדברי המארגנים, הנכס העיקרי שלהם היא רשת בינלאומית ענפה של משקיעים - וזה גם מה שימשוך את מרבית המשתתפים הישראלים. אנשי הכנס עובדים עם קרנות הון סיכון ותאגידים מובילים כמו Aleph VC, Pitango, Viola, Vintage IP והשותפה של החברה, Lakestar. שותפים נוספים כוללים את "פורשה", LGT, Gett, SafeCharge, Neura ועוד.

מארגני הכנס מאפשרים שידוכים בין משקיעים ליזמים לפני האירוע והם מדגישים שההתמחות שלהם היא יצירת קשרים עסקיים. בשנה שעברה השתתפו בכנסים של NOAH בברלין ובלונדון כ-5,000 בני אדם, שהאזינו להרצאות של יותר מ-200 מנכ"לים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

כנס NOAH תל אביב. NOAH,
כנס NOAH מתקיים לראשונה בתל אביב בשבוע הבא./NOAH
כנס NOAH תל אביב דוברים. NOAH,
בכנס ישתתפו כ-200 דוברים מחברות שונות./NOAH
כנס NOAH תל אביב דוברים. NOAH,
מגיעים אליו בכירים מכל העולם./NOAH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully