וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תיראי עם השמלה של גל גדות באוסקר? האפליקציה תגיד לך

7.3.2018 / 8:40

הסטארט-אפ הישראלי Zeekit מאפשר למשתמשים למדוד את שמלות הערב והחליפות שלבשו כוכבי הוליווד לטקס שהתקיים השבוע - והתוצאה לא רעה בכלל

צילום מסך

טקס האוסקר שהתקיים לפני יומיים לא סיפק שערוריות מיוחדות, כמו בשנה שעברה, וגם לא הפתיע יותר מדי את מבקרי הקולנוע. בישראל הקטנה התרגשו רבים לראות את גל גדות עולה על הבמה להגיש פרס וכצפוי השמלה שלה הייתה מוקד ההתעניינות. לטקס, שהתקיים ביום ב' לפנות בוקר בלוס אנג'לס, הגיעה השחקנית הישראלית בת ה-32 עם שמלה נוצצת מבית ז'יבנשי. אבל בעידן האינטרנט, לא באמת צריך לפתוח את הארנק כדי למדוד את השמלה, או את שאר השמלות של האוסקר.

הסטארט-אפ הישראלי Zeekit מאפשר למשתמשים למדוד את שמלות הערב והחליפות שלבשו כוכבי הוליווד לטקס, והתוצאה לא רעה בכלל. כדי לבצע את המדידה הווירטואלית צריך להוריד את האפליקציה ולאחר מכן להעלות את תמונת הגוף שלכם. מערכת מתאימה בצורה אוטומטית את הבגד לצורת הגוף הייחודית של כל משתמש.

אפליקציית Zeekit אוסקר. צילום מסך
השמלות והחליפות מטקס האוסקר זמינים באפליקציה./צילום מסך

הטכנולוגיה פותחה על ידי רב סרן במיל. בחיל האוויר, יעל ויזל, שלקחה את יכולות ניתוח הטופוגרפיה, שלמדה בשירות הצבאי, ויישמה אותן על מבנה גוף האדם. הטכנולוגיה מאפשרת להלביש אנשים באופן וירטואלי, על ידי סריקה של כל בגד וחלוקתו לעשרות אלפי פיסות קטנות.

המיזם הוקם במטרה לנסות ולשנות את הדרך שבה משתמשים רוכשים פריטים אונליין, על ידי מתן מענה לאחד החששות הגדולים בכל הנוגע לקניות באינטרנט - שהפריט שרכשנו ייראה אחרת לגמרי מהתמונה, או שהמידה והגזרה לא יתאימו. המיזם גייס 12.5 מיליון דולרים וניתן למצוא את הטכנולוגיה של Zeekit מוטמעת גם מחוץ לאפליקציה באתרים של מותגי אופנה בינלאומיים, כמו טופשופ, אמזון ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אפליקציית Zeekit אוסקר. צילום מסך
התוצאה לא רעה בכלל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully