וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר יד2 השיק אפליקציה חינמית לבדיקת תקינות סמארטפונים לפני קנייה

7.3.2018 / 8:45

האפליקציה מסוגלת לבחון את מצבם הבריאותי של 6,500 דגמים, באופן מידי. הדוח מתקבל אחרי 5 דקות והוא כולל בדיקת תקינות של כעשרים רכיבים שונים כמו המסך, הרמקול, הכפתורים ועוד

יח"צ - חד פעמי

שוק הסמארטפונים המשומשים באתר יד2 מגלגל, לפי נתוני האתר, יותר מ-100 מיליון שקלים בשנה, אך הגולשים לא תמיד מקבלים את מה שהם קיוו לו וכדי לחזק את אמון הגולשים במכשירים משומשים, השיק האתר אפליקציה שמסוגלת לדווח על בריאות הסמארטפון לפני הקנייה, בדיוק כפי שבודקים רכב במוסך.

האפליקציה מסוגלת לבחון את מצבם הבריאותי של 6,500 דגמים, באופן מידי. הדוח מתקבל אחרי 5 דקות והוא כולל בדיקת תקינות של הרכיבים הבאים: מסך מגע, 3D touch (לאייפון בלבד), רמקול, אוזניות, מיקרופון, מייצב, מצפן, רכיב WiFi, בלוטות', גלישה סלולרית, רכיב GPS, חיישן קרבה, חיישן אור, מטען, חיישן רטט, לחצנים, חיישן זיהוי טביעות אצבע, מצלמה קדמית, מצלמה אחורית, תאורת לד ועוד.

נכון לינואר 2018 יש בקטגוריית הניידים יותר משני מיליון חיפושים; הדגמים המבוקשים ביותר הם אייפון 7 פלוס ואייפון X. "אנו מאמינים שענף הסלולר יד שנייה יגדל בעקבות האפליקציה שתאפשר לקונים לוודא שהמכשיר תקין ותשפר את הוודאות בעסקה", אמר יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד2. לאפליקציה החינמית החדשה קוראים TestM, והיא עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית (הנמצאת בתהליך רישום כפטנט).

סמארטפון עם מסך שבור. ShutterStock
לא כיף לקנות מכשיר שבור, ולגלות את זה מאוחר מדי./ShutterStock

"אנו מאמינים שכמו בתחום הרכב, בו מרבית הרוכשים עושים בדיקה לפני רכישה, צרכן לא ירכוש סמארטפון משומש ללא בדיקת TestM, בעיקר כשמדובר בבדיקה חינמית המתבצעת על ידי המוכר ומוצגת כבר במודעה. לקונה יש אפשרות, בצורה קלה ומהירה, לבחון את הדוח המפורט ולדעת באיזה מצב נמצא המכשיר שברצונו לרכוש".

לדברי החברה, האפליקציה יכולה לשמש גם ככלי בדיקה למשתמשים פרטיים, לפני הפקדה של המכשיר במעבדה כדי להשוות את מצב המכשיר לפני ואחרי התיקון. האפליקציה זמינה בחינם בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל; לאחר ההתקנה יש ללחוץ על Full Test ולפעול לפי ההוראות. בסיום הבדיקה ניתן לשמור את הדוח כתמונה או להזין את מספר הדוח בשדה המתאים במודעה באתר יד2.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully