וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל בין הכיסאות: בדקנו שולחן שהוא גם רמקול נייד ומטען אלחוטי

9.3.2018 / 7:44

הניסיון לשלב את הישן עם החדש, ולהציע רמקול אלחוטי אלגנטי שמשתלב טוב יותר בבית הוליד את Sound Box V800. הוא נראה לא רע בסלון, אבל איכות השמע לא מושלמת ובסופו של דבר תצטרכו להטעין כל יום את השולחן

אתר רשמי

מהפכת האינטרנט של הדברים כוללת בתים חכמים, מחשוב לביש, מכוניות חכמות ואינספור גאדג'טים עם חיישנים - ממכונות כביסה ועד מחזיקי מפתחות, אבל קטגוריה אחת נדמה שנפלה בין הכיסאות - הרמקולים האלחוטיים. הם נחשבים חלק מהעולם הישן, אבל הם משתלבים בצורה מושלמת בעולם המחובר החדש שנכנסנו אליו. הניסיון לשלב את הישן עם החדש, ולהציע רמקול אלחוטי אלגנטי שמשתלב טוב יותר בבית הוליד את Sound Box V800 של חברת NOA. המוצר החדש משלב מטען אלחוטי, רמקול אלחוטי ושולחן קטן בצורה נעימה לעין, אבל האם הוא באמת יעיל או רק גימיק?

במבט ראשון, ה-V800 הוא רהיט לגיטימי להציב בפינת החדר או בסלון; הוא משתלב מבלי למשוך תשומת לב חריגה ומשדר חמימות. יש לשולחן שלוש רגליים מעץ, בגוון חום כהה או בהיר לפי בחירת המשתמש, ובסיס עגול מעץ עבה עליו ניתן להניח חפצים. הבסיס משמש גם כמטען אלחוטי בזרם נמוך של 2.5 אמפר לסמארטפונים התומכים בתקן Qi הפופולרי. חלקו התחתון של הבסיס מרופד, ומצויד בארבעה רמקולים צמודים המזרימים מוזיקה באמצעות קישורית בלוטות'. לכיסא שתי יציאות USB בזרם 2.1 ו-1 אמפר להטענת הגאדגטים שלכם, וכניסת אודיו 3.5 מילימטרים סטנדרטית לאוזניות. בנוסף, ניתן לנהל שיחות דרך הרמקולים, ולמרות שהפיצ'ר הזה אינו מרכזי, הוא יעיל.

נקודת התורפה העיקרית של השולחן היא שהוא גם נייד, ולכן צריך להטעין אותו באמצעות הכבל המצורף, או לחילופין להשאיר אותו קבוע בחשמל. כשהשולחן מחובר לחשמל בקביעות הוא מאבד משמעותית את האטרקטיביות שלו ונראה הרבה פחות אלגנטי. מעבר לעבודה שמוזר להטעין שולחן, כבל חשמל משדר בדיוק את המסר ההפוך מהחזון האלחוטי שהשולחן הזה אמור לייצג.

לדברי החברה, טעינה של ארבע שעות מספיקה לכשבע שעות של האזנה למוזיקה וטעינה אלחוטית של סמארטפון. לשולחן יש סוללה מובנית בקיבולת של 6,600 מיליאמפר-שעה, מה שאומר בפועל שיש לכם עוד גאדג'ט בבית שצריך לדאוג שיישאר טעון ומוכן לשימוש.

שולחן רמקול NOA. אתר רשמי
טעינה אלחוטית איטית מאוד./אתר רשמי

הפעלת השולחן פשוטה; לחיצה בודדת על כפתור ההפעלה, הממוקם בצד השולחן, על הרמקולים, מסנכרנת אותו עם הסמארטפון ועל הרמקול עצמו יש עוד שלושה כפתורים המשמשים לשינוי עוצמת השמע וכפתור לקפיצה בין השירים וחיוג למספר האחרון שחויג מהסמארטפון. וכן, זה מתכון להמון פאדיחות.

איכות הסאונד שמפיק הרמקול אינה מדהימה; ניכר שמדובר ברמקול באיכות בינונית פלוס ולא יותר מזה - הצלילים לא מאוזנים מספיק, הבס סביר אך לא יותר מדי מורגש, וחשנו בעיוות קל בצלילים בעת הגברה לווליום מקסימלי, שהיה רועש מספיק כדי לגרום לשכנים להעיר לנו.

הסאונד משתפר לאחר שמחברים את הסמארטפון לכיסא עם כבל אודיו, אך עדיין חשנו עיוותים קלים ובשורה התחתונה לא מדובר במוצר סופר איכותי אלא בעיקר בגימיק. מצד שני, אם אתם לא מחפשים רמקול פרימיום ברמה של Bose, השולחן הזה יעשה את העבודה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שולחן רמקול Sound Box V800. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
לא בתמונה: החוט המבאס שיוצא ממנו כשהוא בטעינה./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר

גם אפשרות הטעינה האלחוטית היא לא מהמהירות שראינו, בהשוואה למטענים האלחוטיים של בלקין או Mophie. היה עדיף אילו השולחן היה מציע טעינת אלחוטית של יותר מ-2.5 אמפר, בעיקר בשל העובדה שהאייפונים החדשים מסוגלים להגיע לטעינה בזרם של 7.5 אמפר ומכשירי אנדרואיד אף ל-15 אמפר. לשם השוואה, המטען האלחוטי הכי איטי הקיים כיום מספק זרם של 5 אמפר או במילים אחרות, המטען האלחוטי אמנם עושה את העבודה אך באיטיות מייגעת.

השורה התחתונה
שולחן הרמקול המשולב במטען אלחוטי מוסיף קצת חיים לבית, ומאפשר להפתיע אורחים עם הזרמת מוזיקה ישירות לרהיט בפינת החדר אבל לא מדובר במוצר לאודיופילים עם אוזן רגישה במיוחד. מחירו 1,199 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שולחן רמקול Sound Box V800. אריק שיינר, מערכת וואלה! NEWS
חיבורים סטנדרטיים ורכיב קישורית בלוטות'./מערכת וואלה! NEWS, אריק שיינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully