וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WiFi ללא הפסקה: הג'אדגטים שבזכותם תגלשו חלק אפילו בממ"ד

4.4.2018 / 8:14

אנחנו רוצים בית מחובר - כל הזמן, באיכות גבוהה, ללא תקלות ובצורה מאובטחת. איך מתגברים על גלישה מקרטעת בחדרים השונים? מה יכול לחבר אותנו לעולם בממ"ד? ואיך מבטיחים WiFi גם כשיש הפסקת חשמל? קבלו שלושה פתרונות פשוטים ויעילים שישאירו אתכם ברשת

צילום מסך

זה קורה כל הזמן ולכולם. אנחנו משוחחים באמצעות הוואטסאפ או גולשים בלפטופ, ואז השיחה נקטעת או שהמילה error מופיעה על המסך, וכל ההנאה נהרסת. כשזה קורה לילדים שמשחקים באחד ממשחקי הרשת, את התסכול שלהם שומעים גם השכנים. כשאנחנו בבית אנחנו רוצים שהכול יעבוד כשורה, שיהיה לנו נוח ובטוח, וזה חשוב במיוחד כשמדובר בחיבורי הרשת שלנו. אנחנו רוצים בית מחובר. ושיהיה מחובר כל הזמן, באיכות גבוהה, ללא תקלות ובצורה מאובטחת. יש כמה מוצרים חדשים שמבטיחים לנו גלישה בטוחה ורציפה, באיכות טובה ומכל מקום בבית.


הבעיה: הקירות הפניימיים חוסמים את ה-WiFi וקשה לגלוש.
הפתרון: מגבר WiFi לדוגמה, פועל כ"כבל מאריך" ומהווה פתרון מצוין לגלישה בחדרים שבהם איכות הגלישה לא הייתה טובה. מגבר ה-WiFi למעשה מגדיל את טווח הקליטה של הרשת האלחוטית. פשוט מחברים לשקע החשמל במקום שבו אנחנו רוצים גלישה טובה וזה הכול.

הבעיה: יש לכם בבית ממ"ד, קומה שנייה או מרתף ואתם סובלים מגלישה מקרטעת.
הפתרון: ה-Bspot מבטיח גלישה בכל רחבי הבית, גם במקומות הרחוקים מהנתב, דוגמת הממ"ד, הקומה העליונה וקומת המרתף. הוא מאפשר להתחבר לאינטרנט דרך כל שקע של בזק שיש לכם בחדרים.

הבעיה: בהפסקת חשמל אין WiFi ואי אפשר לגלוש ברשת דרכו.
הפתרון: סוללת גיבוי שמחוברת כל הזמן לנתב. כך הנתב ממשיך לעבוד גם בהפסקת חשמל ויש WiFi בבית.

מחפשים לשדרג את איכות האינטרנט בבית? הנה המוצרים שיעשו את העבודה

וואלה! NEWS בשיתוף בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully