וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב ממציאה מחדש את הפילטר: תאפשר להחליף את הרקע בזמן אמת

8.3.2018 / 13:26

סופו של המסך הירוק? משתמשים שכבר ניסו את הפיצ'ר החדש דיווחו שהוא לא עובד בצורה מושלמת, כצפוי, שכן מדובר בגרסה נסיונית, אך מדובר בלא פחות מתחילתו של עידן חדש

גיף גוגל החלפת רקע. צילום מסך
האפליקציה מנתחת את הרקע ומסירה אותו בזמן אמת./צילום מסך

בעשור האחרון תוכנות עריכת וידאו אפשרו לכל חובב קולנוע להלביש רקעים שונים על גבי המסך הירוק המפורסם (שהחליף את המסך הכחול), אך בקרוב מאוד משתמשי יוטיוב לא יצטרכו אפילו את זה כדי להציב את עצמם במקומות שונים.

אתר הזרמת הווידאו הגדול בעולם חשף פיצ'ר מסקרן שמחליף את הרקע, בזמן אמת. כלומר, הרקע מתאים את עצמו לאובייקט המצולם, בסוג של פילטר הפוך שלא מולבש על הפנים של האובייקט אלא מבודד אותו ומשנה דיגיטלית את הרקע.

הפיצ'ר שנמצא כרגע בבדיקות באחת מגרסאות הבטא של אפליקציית יוטיוב, ונבחן על ידי קבוצה קטנה של עורכי וידאו, מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית. גוגל הודיעה כי ניתן יהיה להחליף את הרקע בכל רקע אחר, אך ככל הנראה ברירת המחדל תהיה לבחור מתוך גלריה קבועה של רקעים. כמו כן, לפי גוגל יהיו מסננים מיוחדים ואפשרויות נוספות.

משתמשים שכבר ניסו את הפיצ'ר החדש דיווחו שהוא לא עובד בצורה מושלמת, כצפוי, שכן בכל זאת מדובר בגרסה ניסיונית, אך מדובר בלא פחות מתחילתו של עידן חדש. לא ברור עדיין מתי האפשרות הזו תהיה זמינה לכולם באפליקציה אך נראה שמדובר רק בעניין של זמן עד שהמפתחים ישכללו את הבינה המלאכותית.

זו תקופה ארוכה שגוגל מפתיעה בתחום הבינה המלאכותית, ובפרט בתחום התמונות והווידאו. גם שירות אחסון התמונות שלה, גוגל Photos משתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית וגם סמארטפון הדגל של החברה, פיקסל 2.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גיף גוגל החלפת רקע. צילום מסך
אחר כך אפשר להחליף את הרקע בכל רקע אחר שרוצים, והכול ישירות באפליקציה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully