וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S9 הושק רשמית הבוקר בארץ: איפה הכי זול לקנות?

11.3.2018 / 10:20

מכשיר הדגל החדש של סמסונג מגיע בשלוש תצורות וכל אחד מהמכשירים נמכר ברשתות השונות עם תג מחיר שונה מעט, ועם חבילת הטבות שונה. עשינו לכם סדר

צילום: מייקי לוי

שבועיים לאחר ההשקה הגלובלית, סמסונג משיקה רשמית בישראל את צמיד מכשירי הדגל שלה לשנת 2018 - גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס. שני המכשירים נחשפו בתערוכת המובייל MWC בברצלונה לראשונה ואפילו המחיר הרשמי בישראל נודע כבר ביום רביעי שעבר. גלקסי S9 צפוי להגיע לחנויות בעוד כמה ימים, אך המכירה המוקדמת שלו החלה כבר לפני כשבועיים.

גלקסי S9 מגיע בשלוש תצורות: S9 הרגיל עם 64 גיגה זיכרון, S9 הרגיל עם 128 גיגה זיכרון וגלקסי S9 פלוס עם 128 גיגה זיכרון פנימי לאחסון. הוא מוצע בצבעים "אפור טיטניום", "שחור חצות" ו"סגול לילך". כל אחד מהמכשירים נמכר ברשתות השונות עם תג מחיר שונה מעט, ובכל רשת מקבלים חבילת הטבות שונה; עשינו לכם סדר:

גלקסי S9 עם 64 גיגה לאחסון עולה ברשת מחסני חשמל 3,179 שקלים, ברשת הוט מובייל 3,189 שקלים, בסלקום ובדינמיקה סלולר 3,190 שקלים, בפרטנר 3,279 שקלים, ובפלאפון וברשת סאני היבואנית מחירו של המכשיר 3,299 שקלים.

גלקסי S9 עם 128 גיגה לאחסון עולה בסלקום ובדינמיקה סלולר 3,290 שקלים, ברשת מחסני חשמל 3,339 שקלים, בפלאפון 3,449 שקלים, בפרטנר 3,479 שקלים ובסאני היבואנית וברשת הוט מובייל 3,499 שקלים.

גלקסי S9 פלוס (128 גיגה לאחסון) עולה בסלקום ובדינמיקה סלולר 3,690 שקלים, ברשת מחסני חשמל 3,739 שקלים, בפרטנר 3,879 שקלים, בפלאפון וברשת סאני היבואנית 3,899 שקלים וברשת הוט מובייל 3,999 שקלים.

מבצעים
בסאני, מי שירכוש גלקסי S9 עם 64 גיגה יקבל במתנה כרטיס זיכרון בנפח 64 גיגה ומגן מסך PURE GEAR. עם שאר הדגמים תגיע חבילת הטבות בשווי 399 שקלים הכוללת מגן מסך PURE GEAR, תושבת מגנטית לרכב BEASUS ומטען מהיר לרכב. כמו כן, הרוכשים בסאני יקבלו אחריות מורחבת לשנה ב-199 שקלים במקום 599 שקלים. מי שנרשם להרשמה המוקדמת בפרטנר יקבל משלוח חינם ואת תחנת העגינה, סמסונג Dex. הרוכשים בפלאפון יקבלו חמש שנות אחריות ואלפיים הרוכשים הראשונים יקבלו תחנת עגינה, סמסונג DEX בשוויי 499 שקלים ושליחות עד הבית בחינם.

בהוט מובייל, הלקוחות הראשונים יקבלו מארז בשווי 999 שקלים הכולל אלבום דיגיטלי מתנה של Lupa, מטען אלחוטי סמסונג, כיסוי אחורי (מגיע אחד בכל מקרה בערכה של המכשיר), מגן מסך, מטען לרכב וכרטיס זיכרון בנפח 64 גיגה. לקוחות סלקום יקבלו תחנת עגינה, סמסונג Dex, בשווי 500 שקלים מתנה ושליחות עד הבית בחינם תוך שני ימי עסקים.

הרוכשים הראשונים במחסני חשמל במסגרת המכירה המוקדמת יקבלו את תחנת העגינה סמסונג Dex, מגן סיליקון מקצועי ומערכת סטריאו בשווי כולל של 1,200 שקלים. הרשת מציעה טרייד-אין עד 2,000 שקלים על מכשירי סמסונג.

סמסונג גלקסי S9. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
איפה הכי משתלם לקנות? תלוי בדגם שאתם רוצים./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

עיצוב דומה, מצלמה משודרגת

גלקסי S9 מגיע עם מסך Infinity חסר שוליים בגודל 5.8 אינץ', קמור ברזולוציית 2K, עם פאנל Super AMOLED ויחס מסך 18.5:9. הוא מצויד בערכת השבב Exynos 9810 מבית סמסונג (ובגרסה האמריקנית שבב סנאפדרגון 845 של קוולקום). יש לו 4 גיגה זיכרון RAM, סוללה בקיבולת 3,000 מיליאמפר-שעה והוא נמכר בישראל עם 64 או 128 גיגה לאחסון. לגלקסי S9, וגם ל-S9 פלוס, רמקולים סטריאופוניים רבי עוצמה מבית AKG, המציעים סאונד היקפי נתמך ב-Dolby Atmos.

לגלקסי S9 פלוס מסך בגודל 6.2 אינץ', קמור ברזולוציית 2K, עם פאנל Super AMOLED ויחס מסך 18.5:9. הוא מצויד באותה ערכת שבב לצד 6 גיגה זיכרון RAM. בניגוד ל-S9 הרגיל, לדגם הפלוס מערך צילום אחורי כפול, חיישן אחד עם זווית רחבה ופיקסלים כפולים של 12 מגה פיקסל וחיישן נוסף של 12 מגה פיקסל, המשמש לזום. לפלוס סוללה גדולה בקיבולת של 3,500 מיליאמפר-שעה.

העיצוב של הגלקסי החדש דומה מאוד לדגם הקודם, והשדרוג המשמעותי ביותר הוא במערך הצילום. לשני המכשירים חיישן Super Speed Dual Pixel, שלדברי החברה מספק את התמונה האיכותית ביותר היום במכשירי סמארטפון. פיצ'ר נוסף שתמצאו במצלמה הוא Super Slow Motion, המאפשר ליצור וידיאו דינמי בהילוך איטי של עד 960 פריימים בשנייה, מהיר יותר ממה שהעין מסוגלת לתפוס. לשני המכשירים זיהוי תנועה אוטומטי, המזהה תנועה בתוך הפריים ומתחיל להקליט מיד עם תחילת ההתרחשות. ניתן לבחור מוזיקת רקע, מתוך 35 אפשרויות זמינות, או להעלות קובץ מוזיקה אישי, ליצור, לערוך ולשתף בקלות קבצי GIF בנגיעה ובשלושה סגנונות של חזרה אינסופית (Loop).

כפי שכבר התרגלנו לקבל מסמסונג, המצלמה מספקת תמונות איכותיות גם בתנאי התאורה המאתגרים ביותר. במכשירים החדשים שולבה טכנולוגיה שפועלת באופן דומה לפעולתה של קשתית העין האנושית. הצמצם הכפול של סמסונג מתרחב ומתכווץ ומסוגל להציע טווח של מפתח צמצם מ-f1.5 ל-f2.4. הצמצם הדינמי מאפשר להכניס את כמות האור הנדרשת להגיע לצילום אופטימלי ולשמור על החדות. בדומה לפיצ'ר האנימוג'י של אפל, ממשק הצילום בגלקסי S9 מאפשר יצירת אימוג'י אישי מונפש. גם הפעם סמסונג לא שכחה לשלב את העוזרת הווירטואלית ביקסבי ישירות לתוך הממשק; העוזרת האישית של סמסונג מציעה טכנולוגיות מציאות מרובדת (AR) ולמידה עמוקה בשילוב עם המצלמה, ומספקת מידע וסיוע על סביבת המשתמש. ביקסבי עדיין אינה זמינה בעברית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
לגלקסי S9 פלוס יש מערך צילום כפול./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully