וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי מתחיל: האם אפל תהרוג את iTunes ותעבור לסטרימינג בלבד?

11.3.2018 / 10:14

מייל שדלף רומז כי כבר החודש יפסיק האתר הפופולרי לרכישת שירים מבית אפל לקבל קבצי LP חדשים, המכילים מידע נוסף לגבי אלבומים, ושהמידע הקיים ייעלם במהלך השנה. האם מדובר בחיסול איטי של השירות?

אייפוד קלאסי. צילום: מתוך האתר של אפל, אתר רשמי
אייפוד קלאסי, זכר לימים הראשונים של iTunes./אתר רשמי, צילום: מתוך האתר של אפל

אחד מהמוצרים המזוהים ביותר עם אפל, עוד לפני שהאייפון הגיע לעולם, היא חנות המוזיקה iTunes הפופולרית שנוסדה בשנת 2009, כדי להזין את האייפוד שפיתחה אפל. החנות המקוונת הייתה מהשירותים הראשונים להציע רכישה של שירים ואלבומים בסכומים נמוכים, במודל הורדה בתשלום.

הספרייה הענקית שירתה, ועדיין משרתת, מיליוני בני אדם, אבל נראה שאפל מגיעה למסקנה שהעתיד הוא בשירותי סטרימינג, ולא בהורדת קבצים, שתופסים מקום רב באייפון של כל משתמש. לפי הדיווח, אפל מתכוונת אולי להרוג את iTunes כדי לפנות את הבמה לשירות אפל Music, המציע מנוי חודשי של 9.90 דולרים, ומעניק גישה לספרייה ענקית של מוזיקה בסטרימינג.

המידע דלף ממייל שנשלח מכתובת של iTunes לפני כשבועיים וחתום עליו צוות אפל Music. כותרת המייל הייתה The End of iTunes LPs, והכוונה היא למידע הנוסף שמגיע עם האלבומים כמו מילות השירים, עטיפת האלבום ועוד. עד סוף חודש מרץ הנוכחי, לפי המייל, לא יתווספו LP's נוספים והחומר הקיים ייעלם במהלך 2018.

אמנם מדובר בשינוי קטן, בשלב הזה, אבל הוא רומז על הכוונה של אפל ולדברי אנליסטים המעבר לשירותי סטרימינג, במקום אחסון של קבצים מקומית על אייפונים, הוא בלתי נמנע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אפל מציגה את החידושים של אייפון. רויטרס
טים קוק, מנכ"ל אפל./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully